is deze laptop wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit WordDocument bevat Macro's. Ik ga deze dus niet openen :).

Zou je de inhoud op het forum willen zetten?

Erg snelle laptop! 1024 MB geheugen zie je op zich niet vaak in laptops. Verder heeft hij genoeg MHz en een redelijk videokaart waar je nog aardig spellen op kan spelen. En Asus levert altijd producten van hoge kwaliteit.

Mooi lappie, alleen ik denk dat die ATI Mobility Radeon 9000 - 64MB DDR SDRAM geheugen snoept van het intern geheugen.

Ach, maar dan blijft er nog 960mb over. :)

De kaart is trouwens niet te vergelijken met een gewone ATI Radeon 9000 - 64MB DDR SDRAM. Deze normale presteert wat beter.

Geplaatst door XP_PC
Dit WordDocument bevat Macro's. Ik ga deze dus niet openen :).

Zou je de inhoud op het forum willen zetten?

Duuuuude.. je kan ook _te_ voorzichtig zijn.. :rolleyes:

//ontopic :

Mooie laptop! Erg snel :thumb:

LEuk ding,alleen die 1024MB geheugen zal je laptop alleen maar langzaam maken,dus dat is overbodig.

Geplaatst door Rob73
LEuk ding,alleen die 1024MB geheugen zal je laptop alleen maar langzaam maken,dus dat is overbodig.

confused.gif

Vertel mij dan maar es waarom?

Zeer goede Laptop, als ik het geld zou hebben zou ik er ook zo een kopen.

Geplaatst door sandrovp
Zeer goede Laptop, als ik het geld zou hebben zou ik er ook zo een kopen.

Dus jij bent ook een beetje dom. :confused: Als je een beetje verstand van computers hebt,weet je dat je dit niet moet kopen.Het is allemaal overdreven en heeft totaal geen meerwaarde,en ik ga niet uitleggen waarom dat zo is,want als je dat weet,dan had je wel verstand van computers en rekenen.

Rob,

Het is heel makkelijk om eea te roepen en het daar bij te laten.

Als jij zegt dat het dom is deze laptop te kopen zou het ook prettig zijn dat je er allemaal bij verteld waarom je deze laptop niet zou moeten kopen en welke dan wel

Laatst bewerkt:
-> Rob

Ja, ik zou hem ook wel willen. Tuurlijk gebruik je niet alle tijd alles wat erin zit. Maar als je veel met foto's/video's/zware games bezig bent kan je dit toch beter hebben dan een P III dacht ik zo...

Geplaatst door Rob73

Vroeger zou dit een computer / laptop traag gemaakt hebben ja omdat win9x geen goed geheugen management had. Win2k en XP kunnen prima met zoveel geheugen omgaan en het wordt er dus niks trager op...

Geplaatst door BrEeZeR

Vroeger zou dit een computer / laptop traag gemaakt hebben ja omdat win9x geen goed geheugen management had. Win2k en XP kunnen prima met zoveel geheugen omgaan en het wordt er dus niks trager op...
Eerder sneller volgens mij omdat je wisselbestand ongebruikt blijft.

Dus jij bent ook een beetje dom. Als je een beetje verstand van computers hebt,weet je dat je dit niet moet kopen.Het is allemaal overdreven en heeft totaal geen meerwaarde,en ik ga niet uitleggen waarom dat zo is,want als je dat weet,dan had je wel verstand van computers en rekenen.

Ten eertse heb je niet de recht om iemand dom te noemen. En als je toch zoveel van computers weet, leg het dan maar allemaal uit en probeer ook de rest te overtuigen en niet alleeen jezelf.

Bedankt allen

Mag ik jullie allemaal bedanken voor de reacties.!!!

Ik heb deze laptop inmiddels besteld bij www.pcsnel.nl in Amsterdam voor 1705,- Euro ex btw.

Groetjes van Leo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan