Is deze pc een beetje geschikt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o okey najah prijs moet omlaag zeker als het gaat om een 2de hands kaartje...

Ach...duur is die niet.Maar dat is een pc wat meer voor de zakelijke markt bedoeldt.Geen upgrade mogelijkheden etc.Niet dat je dat echt zou moeten doen met een second hand pc.
Afgaande op je topicstart:een pc om mee te internetten....ja dat kan.(maar dat kan iedere willekeurige pc wel:d

OK kijk dit zou ik er graag mee willen doen.

1. Beetje runescapen en op internet mail checken ect.
2. Call of duty modern warfare 2 spelen
3. Moet snel opgestart zijn.

Dan niet voor deze pc gaan...

Ik denk namelijk dat de aangoboden pc de kale uitvoering is.Oftewel zonder de 2400pro of xt kaart.

Laatst bewerkt:
Zou je mij dan kunnen vertellen waar ik op moet letten voor een aanschaf van een nieuwe pc? :o Bedankt

Ik ga het je makkelijk maken. Wacht op de eerste en beste Medion pc van de Aldi. Prima machines, met uitstekende prestaties. Kom je een honderd of 3 tekort? Leen ze bij de bank en betaal het in 2 jaar af!

Ik wil eigenlijk een 2De hans pc veel goedkoper en veel meer prestaties heeft ed me verteld. Maar waarop moet ik letten op de processor dat het een intel is ofzo ?:)

Met alle respect maar ik denk dat je maar eens eerst de keuze moet maken tussen ons of Ed:rolleyes:

Voorlopig trek ik me terug uit het topic.

Laatst bewerkt:
Ed is hele een grote l*l die ik hiervandaan gerust een oplichter durf te noemen.
Ik herhaal nog 1x mijn bericht van zojuist : Aldi - Medion - 3 jaar garante - topmachines!

Succes!

Kijk ik zal het even zeggen. Ik wil eigenlijk gewoon weten waar ik moet op letten bij de aankoop van een nieuwe pc, dit heeft ed mij wel uitgelegd maar bij jullie krijg ik het antwoord dat ik gewoon bij aldi een willekeurige pc moet kopen omdat daar ook 3 Jaar garantie op zit, dan denk ik van ja.... Snap je? Ik wil heus wel aan jullie zeide staan maar ik krijg maar halve antwoorden.:eek:

Nee, je krijgt hele antwoorden. Om het even welke Aldi machine je koopt, ze zijn stuk voor stuk beter dan alle markplaatsrommel die je tot nu gelinkt hebt, inclusief de laatste AMD machine en de toppertjes van Ed.
Voor het geval je het niet snapt : élke Aldi machine verslaat elke machine die je op de markplaats aantreft en hier post. Reden? De Aldi machines zijn nieuw en dus modern / snel, maar ze kosten idd. wat meer.

Laatst bewerkt:
Kijk dat bedoel ik ik wil eigenlijk alleen weten waar ik op moet letten op de processor bijvoorbeeld.:mad:

Da's héél simpel, je koopt een een Intel core 2 duo E6600 of hoger of een Quad core of een I5 of I7.
Bij AMD koop je een Phenom II X4.
Het is wat kort door de bocht, maar met een machine waarin één van deze processors zit, ben je goed af.

En daar krijg je blijkbaar op dit forum daar geen antwoord op.
Wat dacht je ervan als ik van verbazing en gierend van het lachen van mijn stoel val bij het lezen van Ed's vermeende deskundigheid..................

Laatst bewerkt:
Kijk ik zal het even zeggen. Ik wil eigenlijk gewoon weten waar ik moet op letten bij de aankoop van een nieuwe pc, dit heeft ed mij wel uitgelegd maar bij jullie krijg ik het antwoord dat ik gewoon bij aldi een willekeurige pc moet kopen omdat daar ook 3 Jaar garantie op zit, dan denk ik van ja.... Snap je? Ik wil heus wel aan jullie zeide staan maar ik krijg maar halve antwoorden.:eek:

Neem gerust je tijd om een lang bericht te typen maar typ het : ik wil erg graag van jou horen wát Ed dan allemaal aan je heeft uitgelegd!

Ik ben nu helaas een poosje offline, maar ik ben vanmiddag terug.

Laatst bewerkt:
mravatar3
OK kijk dit zou ik er graag mee willen doen.

1. Beetje runescapen en op internet mail checken ect.kan bijna elke pc
2. Call of duty modern warfare 2 spelen hier voor heb je een goede pc nodig en die ed heeft voorgesteld kunnen dit niet aan
3. Moet snel opgestart zijn. dit kan met elke pc zolang je maar houd aan schoonmaak en rekening houd met de kracht van je pc

het meeste wat ed heeft voorgesteld is troep
Pentium 4 is erg oud
hij probeert je 2dehands troep te verkopen voor een veelste hoge prijs

ik snap niet waarom je nog luisterd naar "ed" helpmij is een erkend pc hulp forum
en het is duidelijk dat "ed" er geen verstand van heeft

Nou ed heeft mij veel uitgelegd over pc's. Laten we vooraan beginnen.

Ed heeft mij verteld dat een intelcore i1 beter is dan een intel core i7. Verder moet je letten op het geheugen van een pc. Ddr-ram is tot nu toe de beste geheugen die er te vinden is op de markt, vandaar die hoge prijsen op marktplaats voor drr geheugen. Het geheugen is een belangrijke rol in de computer, je moet niet letten op de hoeveelheid geheugen alleen op het ddr type. De hdd schijf maakt in principe niks uit, ze zijn tog allemaal hetzelfde. Dan moet je ook nog letten op de Processor. Intel pentium zijn zeer goede processors die veel aankunnen je moet dan ook letten op dat de processors goed overclockd zijn hoe hoger overclockd des ter beter hij is. De 3D kaarten, hier hoef je niet veel op te letten een goede intel pentium processor is al genoeg dit geld ook als 3D kaart.

Nou dit is dan een soort korte samenvatting van wat hij mij allemaal wijs heeft gemaakt.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan