Is deze pc een beetje geschikt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ed vertelt je echt onzin!!!

Als hij jou vertelt dat een goede pentium al beter is als een goede 3d kaart na...schiet mij maar lek.

Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag naar Saturn geweest voor informatie, ik heb even gekeken bij de game pc's maar de prijskaartjes daar van zijn veel en veel te hoog.:(

Dus volgens "Ed" is een processor, die door Intel zelf niet meer geproduceerd wordt, beter in de prestaties dan de huidige generatie.:rolleyes: Daarbij bedenkend dat de Pentium een single core processor is en we tegenwoordig multi core processoren hebben. Hierin zitten dus meerdere cores (2,3,4 en ook 6 cores), deze zouden slechter zijn dan de aangeboden Pentium 4.:confused: Wil kennelijk heel gauw van die oude troep af.;)

Ja, kijk dat zij die man van de Saturn nou ook tegen mij van multi-core en dat je tegenwoordig al six-core hebt maar die is alleen nog te koop voor servers.:shocked:

ddr is duurder dan ddr3 omdat het schaars is niet omdat het beter is,
ik denk dat ''ED'' gewoon van zijn pc af wil:d

Bij de saturn werd me ook uitgelegd over de DDr ram het kost vaak duder om Ddr aan te schaffen dan ddr3, volgens ed is dit omdat ddr veel sneller is bij de staturn zij de verkoper dat ddr3 sneller is dan ddr maar omdat ddr niet meer zo veel geproduceerd word is dit zo duur. Over de prestaties gesproken is ddr3 10x zo snel als ddr. Je moet ook op de mhz van de ddr letten dan.:thumb:

Saturn heeft gelijk ten opzichte van die "Ed". DDR is verouderd en het eerste type DDR geheugen dat gemaakt werd na de SDram. Zoals door andere aangegeven, DDR is duurder omdat het minder gemaakt wordt en tegenwoordig veel DDR2 en nu ook DDR3 op de markt is.

Waar kan ik die Ed vinden?
Het is toch niet degene wie ik denk dat het is?
Mravatar3: kan jij even de adresgegevens op internet van Ed aan mij geven.
Dan zal ik van mij laten horen!

50% zit 'ie in de richting en 50% zit 'ie uit positie, maar gelet op zijn reactie in dit topic én de reacties van alle anderen hier, heb jij zelf denk ik ook al een conclusie over meneer Ed getrokken?

Het is toch niet degene wie ik denk dat het is?
Nou, ...... lees ook even berichtje 12 uit dit topic door..........

Laatst bewerkt:
@Allen hier in dit topic(en dus ook ik)

Vanaf dit moment worden er geen woorden meer vuil gemaakt aan die ED.(wie dat dan ook wezen mag)

@mravatar3: Jij mag hier alleen nog maar vragen stellen over (gevonden)systemen.Als er dan leden zijn die daar advies,opmerkingen etc over maken,en jou dus met de beste bedoelingen willen helpen,wil ik geen berichten meer van je zien iets in de trend van:ja maar Ed zegt dit of volgens Ed is het zo..etc.
Er zit hier op Helpmij.nl genoeg deskundige hulp voor je.Mocht je dat op wat voor manier dan ook in twijfel trekken dan gaat er geheid een slot op dit topic.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij een strak plan!

@mravatar3 : als je dan toch persé een leuk 2e handsje voor weinig wilt hebben, dan is dit wellicht iets om te overwegen : Klik
De machine zou m.i.echter niet meer op mogen brengen dan een 150 tot max. 200 euro.

Laatst bewerkt:
Dank je wel ik heb een e-mailtje gestuurd dat ik hem kom ophalen voor 150 euro. En modarator doe normaal man je lijkt wel een politieagent. Alleen nodige dingen weghalen/verwijderen. Iedereen mag tog schrijven wat hij/zij vind of nie ?

@mravatar3:Wil je even het onderstaande lezen.Daarbij... heb ik alleen de posting met het schelden weggehaald.Wat mij meer als terecht lijkt!.

Aanwijzingen van een Helpmij.nl moderator dienen altijd en direct opgevolgd te worden, discussies hierover worden NIET via het forum of chat gevoerd. Mocht je hierin in gebreke blijven, dan volgt een waarschuwing of wordt je (tijdelijk) verwijderd van Helpmij.nl.

Edit: Daarbij...wij proberen je hier met alle goede bedoelingen te behoeden voor een miskoop.Dat je je dan laat leiden door iemand die niet 'iets vindt' maar gewoonweg geen kennis heeft en dat op ons projecteerdt valt dus bij menigeen in het verkeerde keelgat.

En nu dus on-topic!

Laatst bewerkt:
Mod edit

@Jull: Jouw bericht verwijderd.Reden lijkt me duidelijk.

Laatst bewerkt:
Hoi iedereen,

Ik heb uiteindelijk mijn oude pc op marktplaats verkocht, 100 euro ervoor gekregen. Alles deed het er bij, de volgende dag werd ik opgebeld door de koper dat de computer het niet doet. Hij wilt van mij een andere 3D kaart hebben omdat die die er nu in zit kapot is gegaan.

Danny,zou je de video kaart op willen sturen want de kaart die er in zit is niet van de drijvers.die je bij het systeem hebt gegeven je hebt de defecte medion kaart er in gezet ik wacht een week
en als ik dan niet de kaart in mijn bezit heb
dan zijn de gevolgen voor jezelf ik laat mij niet oplichten

Nu mijn vraag: Kan hij mij aansprakelijk stellen voor oplichting? Terwijl dit niet waar is? Wat zouden jullie doen in dit geval? De pc deed het nog en alles was geregeld ik heb per ongeluk in de haast de verkeerde drivers mee gegeven van de computer die benede staat. Nu gelooft hij dat er een verkeerde 3D kaart erin zit en hij denkt dat ik de oorspronkelijke 3D kaart los verkoop op marktplaats. Wat moet ik nu doen ?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Gewoon de goede drivers geven lijkt me als eerste.

Als je de machine geleverd hebt met een werkende Windows erop, dan moet je 'm mailen dat hij systeemherstel uitvoert naar een week voordat hij 'm kreeg of zo en dan moet 'ie maar eens kijken naar de stuurprogramma's van de videokaart. Als dat dezelfde zijn als die hij nu ziet, heb jij niets mis(ge)daan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan