Is deze pc een beetje geschikt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
drivers kan hij van het internet halen
ik neem aan dat jij tog wel een lijst hebt laten zien van wat er in de pc zit
en anders laat zien wat voor een videokaart in die medion pc hoort te zitten
en zeg hem dat hij zijn kast moet open maken dan kan je zien welke videokaart er in zit

Kijk ik had de 3D kaart die in de advertentie stond had ik eruit gehaald en al los verkocht op marktplaats toen had hij 100 euro geboden ik zij toen dat ik er akkoord mee ging maar dat ik er wel een andere 3D kaart in heb gestopt, dit zou overgins geen probleem voor hem zijn. Ik heb die 3d Kaart erin gestopt en alles werkte prima, hij heeft toen hier de pc komen ophalen maar ik heb hem perongeluk de oude drivers van de oude 3d kaart meegegeven die ik al los verkocht had op marktplaats. 2 Dagen later e-mail hij me dat ik een oplichter ben en dat de pc het niet doet en dat ik de 3D kaart moet opsturen van de drivers die ik hem gegeven heb. En anders zijn de gevolgen voor mij schrijft hij.

ik hoop dat het contact via marktplaats is verlopen
want dan kan je achterhalen dat je hebt gezecht dat je de videokaart hebt verranderd

Pc gekocht

Hoi iedereen,

Uiteindelijk geslaagd, een dell inspiron 530 aan de haak geslagen met een processor van 1.6 ghz. Erg blij mee :D

Er zit alleen nog geen Videokaart in denk dat ik MSI 8800GTX OC koop voor 66.50? Een goede kaart toch en een goede prijs?

mooi pctje maar waarom wil je er een videokaart in er zit er al één in gebouwd of wil je een beetje goed games kunnen spelen?

Ik wil een beetje goed games kunnen spelen er zit nu een moederbord 3D kaart in vandaar.:cool:

Bij een beetje kaart upgrade zal ook je voeding aangepast moeten worden.Standaard zit daar een 300w in.Tenzij de vorige eigenaar al een keer die aanpassing gedaan heeft.
Orgineel zit er een 2400 of 2600xt in deze pc.Door vorige eigenaar verwijderd?

Er zit een 400 watt voeding in 4 gb mem, intel Q8300 Quad core 2.33 Ghz. Met een 22 inch scherm kreeg ik er bij en een draadloze muis en toetsenbord.

Die kaartje schijnen heethoofden te zijn.
Welk merk en type voeding zit er nu in?
Daarbij zou een nog wat betere kaart tot de opties behoren maar dan zal budget ook wat omhoog moeten.(maar dat is niet aan mij)

Er zit een 400 watt van coolermaster in, is die kaart die ik genoemd had beter dan die 2600xt die er in hoort te zitten ?

Oh..dat zeer zeker dat die 8800 beter is.Op zich helemaal geen verkeerde kaart hoor.

De 8800 is idd. een prima kaart (ik heb er één, weliswaar een GTS, gehad). Alleen worden ze zó allemachtig heet dat dat kennelijk de levensduur érnstig bekort. (Google er maar eens wat op) De mijne werd slechts 2 jaar en 2 maanden................
Temperatuur was idle iets van 60 graden en stressed tot boven de 80.
Onder garantie werd de kaart door Alternate vervangen voor een vergelijkbare kaart. Ik heb nu de GTS250 en deze kaart wordt niet warmer dan idle 40 graden en streesed 49 graden. Dát scheelt een slok op een borrel...........

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, wat is dan een redelijk goede kaart budget 160 euro+/- ?

IK heb die 3D kaart dan met een speciale HIS COOLEr Erop, zou die dan nog steeds zo snel heet worden ?:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan