Is deze pc een beetje goed of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een c en een d schijf, moet ik de schijf eerst formatteren zodat alles 1 schijf is?

Ik heb trouwens geen brandt programma, kan dit ook met media player :rolleyes:

Punt is natuurlijk als ik er nu aan begin en het lukt niet helemaal, dan kan ik niet om hulp vragen :p

Mss dat ik eerst wacht tot mijn nieuwe pc straks helemaal aangesloten staat en dat ik dan deze pc de schijf ga doen.

update:

ik heb img burn gedownload en daarmee dus dat image op een cdtje gezet. Nu moet ik dus straks mijn harde schijf eerst formatteren en dan pas die cd opstarten toch ?
 
Laatst bewerkt:
Je kunt wel testen of het werkt. Gewoon opstarten vanaf de CD, en dan killdisk weer afsluiten. (of cd eruit en reset drukken)

Je hoeft niets te formateren. Gewoon eerst een backup uiteraard maken van het spul wat je wilt bewaren. Daarna draai je killdisk. Nadat killdisk klaar is is alles weg en zelfs de schijf is niet meer gepartitioneerd. Bij een herinstallatie moet diegene dus eerst weer partities aanmaken voordat Windows geïnstalleerd kan worden (kan via de Windows Setup).
 
Mijn nieuwe pc staat maar daar is ook alles mee gezegd, het installeren blijft vasthangen op 14% :shocked:

Wat nu? Ik heb hem al een keer opnieuw gedaan en weer loopt ie vast/staat ie stil.

Er zit geen cd bij, hij installeert zichzelf zeg maar :rolleyes:
 
:) dat is weer het voordeel van Mediamarkt

Mee terug gaan en gelijk omruilen.
Ja :) Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
 
Heb ik gedaan en heb een nieuwe gehad :)

Werkt nu wel goed, ben alleen nog aan het klooien met Vista :p
 
mooi :)

Van de mediamarkt moet je met alles goed je bon bewaren.

Had onderandere een muis (69,-) uit frustratie tijdens het gamen tegen de muur gegooid => muis kappot.

ik had hem een half jaar, dus viel nog mooi in de garantie
Met bonnetje terug gegaan naar mediamarkt, ja euuuh hij doet het niet meer ;)
Gelijk een nieuwe mee gekregen, zonder problemen/vragen.
 
Pff mijn oude pc is nog niet verkocht, heb 80 euro als bod gehad maar afgeslagen omdat ik hoop er min 100 euro voor te krijgen.
Hoop dat dat gaat lukken :rolleyes:

nieuwe pc bevalt erg goed :thumb:
 
:thumb:
Mocht het te lang duren zou ik gewoon akkoord gaan met 80 anders kom je er helemaal niet van af. En je oude pc wordt ook niet meer waard na verloop van tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan