Is deze PC geschikt voor games/multimedia en foto/videobewerking?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat bord dat ik je heb gezonden heeft wel usb 3.0 headers, ze staan aleen onder de naam superspeed usb en Hi-speed usb is usb 2.0
het is idd moeilijk te begrijpen als het onder meerdere namen staat :d

Laatst bewerkt:
als je nog een weekje wacht dan heb je meer keuze wat betreft videokaarten en die zullen precies in jou budget vallen
de HD7790 en de GTX650 TI Boost verder kun je dan ook prijs dalingen verwachten

en hoe lang kan dat gaan duren?
niet verkeerd bedoeld ofzo hoor maar als dat meer dan 2 maanden gaat duren is dit alles voor niks geweest...

Waarom dan? Ik kan toch na een tijdje de componenten weer een beetje upgraden in de setup?

Hardware en prijzen veranderen, als je het binnen 3 maand koopt dan hebben we 8 pagina's voor niets zitten discussieren. Dan kunnen we het binnenkort weer eens opnieuw doen.

Hoeft van mij niet. Ik upgrade de componenten in de setup na een aantal weken weer dus dat is geen probleem.

@subplayer niet zijn schuld dat hij duurder ram had gekozen, 3 dagen geleden kostte het nog 51 euro en was het de goedkoopste

Kan ik met een AMD Phenom II X4 965 Black Edition mooi video's renderen van 1080p? (Video van 10 minuten binnen 20 minuten?)

@Daantje, niet verkeerd bedoeld uiteraard maar heb je al toestemming van je ouders om de pc te kopen? En waarom hebben je ouders maar zo weinig geld te besteden? Kan je niet eerst gaan sparen en dan een duurdere pc kopen die langer mee kan gaan?
De processor die jij hebt werd eind 2009 (dat is 3,5 jaar geleden!) ook al verkocht en zal geen lang leven meer hebben in de zin dat hij nog up to date is. Dat zal het eerste zijn dat je moet vervangen.
Je hebt geluk met je moederbord die ook de nieuwe Bulldozer processoren (AM3+) ondersteund dus die is nog niet aan de beurt. Je videokaart daarentegen is niet fantastisch, ik heb zelf ook een HD 7850 1GB (dan wel van Gigabyte) maar ik denk dat als je een game pc wilt die lang mee gaat zodat de nieuwste games van 2014 en 2015 er ook op kunnen je nu minstens een HD 7870 XT of HD 7950 moet kopen. Ik speel echter geen hele zware games, dus voor mij was het niet van belang. Maar vanwege jouw jeugdige leeftijd is het leuker een pc te hebben waar de games van je vrienden het ook op doen en waarmee je een beetje kan pochen (hoger FPS, mooie behuizing, stoere inhoud van de pc).

Wow, jij had ff tijd zo te zien. Waarom mijn ouders zo weinig geld hebben is persoonlijk, en daar wil ik het niet over hebben. En ik ben een ander persoon dan je denkt, want ik ben niet een type dat de hele dag zit te gamen. Ik wil af en toe wel es battlefield 3 kunnen spelen, misschien nog nog the walking dead en allemaal dat soort spelletjes maar het hoeft zeker niet op ultra vind ik. En die processor... De AMD FX 6300 lijkt me wel goed, maar dan ga ik over mijn budget heen. Maar ik wil ook af en toe es een video gaan renderen. BTW: Ik ga overclocken.

@Daan, ik hoefde ook niets te weten over de financiële situatie van je ouders, ik had het een beetje verkeerd opgeschreven. Maar als je echt geen zware games gaat spelen heb je aan deze pc genoeg. Heb je nog wel een goede CD/DVD drive en HDD die je erin kan plaatsen? En let erop dat je HDD wel een SATA en geen IDE moet zijn.

Ik heb hier nog een sata cd/dvd drive liggen en mijn hdd is ook sata en beide zijn helemaal gezond. En die hdd gebruik ik nu in mijn pc net zoals de cd drive.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan