Hallo allemaal,
Ik wil graag een computer kopen omdat mijn vorige kapot is gegaan en zag een goedkope en vond hem wel goed uitzien maar wat vinden jullie nou? Heb niet veel verstand van en hoe is de kloksnelheid van de processor? Want er staat amd athlon 64 3500+ maar wat is dan de kloksnelheid ervan? ik dacht 2.2 ghz klopt dat?
Hier de gegevens van de computer:
Acer aspire T180
Processor: AMD Athlon 64 3500+
Intern geheugen: 512 MB ( zelf heb ik nog 512 geheugen thuis liggen)
Hardeschijf: 160 GB
Geintregeerde videokaart: Nvidia geforce 6100 met Nforce 405 geheugen/maximaal gedeeld: 64/256 MB shared
Optische drive: DVD-RW 16X dual layer
Netwerk: 10/100
Geluid: Realtek ALC880 ( 7.1 channels)
Poorten & aansluitingen: o.a 7X USB 2.0 ( 3 voor 4 achter), headphone out, line out,microfoon, RJ45, PS2, RS 232, parallel, FW1394 (1x achter)
Toetsenbord + Muis: JA
Besturingsysteem: Windows Vista home Premium NL/ENG
Software o.a: edatasecurity, eperformance, erecovery, norton antivirus, adobe reader, cyberlink powerdvd.
Bijzonderheden: 18-1 Cardreader
Garantie 1 jaar pick up en return
Prijs: €379,00
Is dit een goede pc om te kopen? Het is gewoon voor administratief werk voor ons bedrijf zoals office en af en toe een spel te spelen en om te internetten.
Met vriendelijke groet,
Pim
Ik wil graag een computer kopen omdat mijn vorige kapot is gegaan en zag een goedkope en vond hem wel goed uitzien maar wat vinden jullie nou? Heb niet veel verstand van en hoe is de kloksnelheid van de processor? Want er staat amd athlon 64 3500+ maar wat is dan de kloksnelheid ervan? ik dacht 2.2 ghz klopt dat?
Hier de gegevens van de computer:
Acer aspire T180
Processor: AMD Athlon 64 3500+
Intern geheugen: 512 MB ( zelf heb ik nog 512 geheugen thuis liggen)
Hardeschijf: 160 GB
Geintregeerde videokaart: Nvidia geforce 6100 met Nforce 405 geheugen/maximaal gedeeld: 64/256 MB shared
Optische drive: DVD-RW 16X dual layer
Netwerk: 10/100
Geluid: Realtek ALC880 ( 7.1 channels)
Poorten & aansluitingen: o.a 7X USB 2.0 ( 3 voor 4 achter), headphone out, line out,microfoon, RJ45, PS2, RS 232, parallel, FW1394 (1x achter)
Toetsenbord + Muis: JA
Besturingsysteem: Windows Vista home Premium NL/ENG
Software o.a: edatasecurity, eperformance, erecovery, norton antivirus, adobe reader, cyberlink powerdvd.
Bijzonderheden: 18-1 Cardreader
Garantie 1 jaar pick up en return
Prijs: €379,00
Is dit een goede pc om te kopen? Het is gewoon voor administratief werk voor ons bedrijf zoals office en af en toe een spel te spelen en om te internetten.
Met vriendelijke groet,
Pim