is deze pc krachtig genoeg voor mw3 op maximale settings

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Is dit om je pc te laten zien:d:d denk dat je een eind komt maar waarom de vraag problemen?

Makkelijk!
Waarschijnlijk nog wel met 3 schermen op full HD...

@modag dan weet ik of het nut heeft om het spel te kopen, want als ik het niet op maximum settings kan spelen koop ik het spel niet.

Google: mw3 requirements levert gelijk dit op:

Minimum CPU: Pentium Dual Core E6600 3.06GHz
Jij hebt een 2600, 4 core met hyperthreading, dat moet dus lukken.
Minimum GPU: GeForce 8800 GS
Jij hebt de 560 Ti, ook dat moet lukken.
Geheugen: 3GB, jij hebt 8 gb.
Verder kijken of je hardeschrijf genoeg ruimte heeft voor 16 GB aan game. :P

@radical gamer
maar ik vroeg voor alle settings op maximum dus dat is ook hoger als recommended.

als je gewoon even googelt dan vind je dit soort info echt overal terug, dus waarom deze vraag hier stellen.
niet dat ik me daaraan stoor, maar vragen hier duurt gewoon langer eer je antwoord hebt, als je even googelt
dan vind je t op zoveel plekken dat je direct antwoord hebt.
(moet dan ook net zoals Modag een beetje denken aan dat t lijkt alsof je je pc hier wilt showen, waar ook niets
mis mee is, lol).
want als je een pc hebt zoals jij die nu hebt, dan weet je genoeg van pc's en games lijkt me, dat je die info
gewoon overal kunt vinden.
maar, ik kan het mis hebben. en ja, je zal de game op High kunnen spelen.

leon

Op www.canyourunit.com kan je simpelweg voor bijna alle spellen kijken of je computer het aan kan, dit werkt door middel van een simpele applicatie die zich op je computer vestigt en zodoende informatie binnen haalt.

Let wel op: Mocht je bijvoorbeeld een 6450 kaart van Asus hebben. Dan zal die bij de 6xxx series in het algemeen gaan gaan kijken. Zelfde met bijv., ik zeg maar wat, een 7450. Dan zal die onder de 7 series vallen. Dit kan lijken alsof je kaart het aankan.
Maar over het algemeen genomen kan je hier goed zien of je computer het trekt. Je geheugen 8GB DDR3 is ruim voldoende een i7 2.6 processor lijkt me ook geen probleem. Ik ken alleen de videokaart niet, omdat ik er sowieso niet heel veel vanaf weet. Dus dat zou je alleen even moeten checken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan