is deze router goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
ik wil dus deze router hebben...
is die wat goed? en nou heb ik ook gehoord dat je ook een printserver oid moet hebben...
is dat echt noodzakelijk?

Die router is goed.

Waarom zou je een printerserver moeten hebben? Als je dat wilt zul je een andere printer moeten hebben of een jetdirect kastje

Geplaatst door m@rio
Die router is goed.

Waarom zou je een printerserver moeten hebben? Als je dat wilt zul je een andere printer moeten hebben of een jetdirect kastje
oke, en wat is dat voor kastje precies?

Dat is een klein printerservertje maar die kost bij norrod al rond de 180 euro terwijl je een SMC 7004ABR router hebt voor ongeveer 92 euro en daar zit een printer server bij in

Geplaatst door m@rio
Dat is een klein printerservertje maar die kost bij norrod al rond de 180 euro terwijl je een SMC 7004ABR router hebt voor ongeveer 92 euro en daar zit een printer server bij in
oke, ik zal eens kijken
thnx :thumb:
edit: net gekeken...en die SMC 7004ABR is voor adsl...ik moet dus een kabel router hebben...
of maakt dat nix uit? :confused:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door aaajeetee

oke, ik zal eens kijken
thnx :thumb:
edit: net gekeken...en die SMC 7004ABR is voor adsl...ik moet dus een kabel router hebben...
of maakt dat nix uit? :confused:

Nope, heb hem ook bij iemand geinstalleerd die @home heeft

Geplaatst door c3826926
Hoi,

Prima router en kijk even naar het volgende linkje scheelt €2

Niet veel maar alle kleine beetjes helpen.

http://www.routershop.nl

Groetjes..paul

Heb je daar de btw al bij gerekend? De routershop laat zijn prijzen nl zien excl btw

Geplaatst door c3826926
Hoi

Inclusief b.t.w.

Groetjes.Paul
inclusief istie idd 2 euro goedkoper...maar 3 euro duurder incl verzendkosten...;)
dus ik blijf mooi bij die andere site ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan