Is deze site for real?!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik weet het niet hoor, maar het is wel beetje te mooi om waar te zijn...je krijgt er met een investering van 40 euro...na verloop van tijd en wat promotie een xbox, laptop, ipod enz kado.. kunnen jullie dit ff checken en zeggen wat jullie er van denken? Ik zag dit op prikbord.nl...van zon gast die zei dat het echt werkte...

http://www.get-gifts-for-free.com/bin/freegifts.php?

bedankt, Allard.
 
Haha, ja kijk dat dacht ik dus al haha. ooo ze maken het altijd zo verleidelijk :)

thanks m@rio
 
ken je de uitdrukking "als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat meestal ook."...

Trap er niet in, de kans dat je bovenaan zo'n lijst komt en daadwerkelijk zo'n "cadeau" krijgt is minimaal.
kijk alleen maar eens de lijst van wachtenden voor bepaalde producten.
Kijk alleen al naar de lijst wachtenden voor de de Dell Dimension Laptop. Voor elke laptop, moeten 95 personen die zogenaamde booster dingen kopen en ook nog eens kiezen voor die laptop.
Ik heb ze niet geteld, maar stel dat er 500 personen in die lijst met wachten staan. Hoe groot acht je de kans dat er 47.500 (500 x 95 personen) zich binnenkort zo'n booster ding aanschaffen?

Olav
 
Haha jullie hebben helemaal gelijk natuurlijk...ik heb er eerlijk gezegd ook maar snel doorheen gelezen... tis gewoon dat ik zo graag een Ipodje wil hebben voor weinig geld haha... die dingen zijn veel te duur! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan