Is deze toe aan vervanging?

Status
Niet open voor verdere reacties.

raredingskes

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Hallo iedereen!

Ik vroeg me net af of deze grafische kaart wel goed genoeg is, of deze echt wel aan vervanging toe is:
ATI RADEON 7000 SERIES

Op wat moet je letten bij het kopen van een nieuwe kaart?Gewoon een compatibele snelheid met je moederbord?(heb hier ook al gelezen dat er genoeg voeding moet zijn)

Hoe zie je welke beter is dan de andere(behalve meer intern geheugen), bestaat hier een soort rankinglijst van ofzo?

Als ik hier vragen stel die al eens uitgelegd zijn, gelieve me dan door te verwijzen naar die thread, danku!

Hallo iedereen!

Ik vroeg me net af of deze grafische kaart wel goed genoeg is, of deze echt wel aan vervanging toe is:
ATI RADEON 7000 SERIES

Op wat moet je letten bij het kopen van een nieuwe kaart?Gewoon een compatibele snelheid met je moederbord?(heb hier ook al gelezen dat er genoeg voeding moet zijn)

Hoe zie je welke beter is dan de andere(behalve meer intern geheugen), bestaat hier een soort rankinglijst van ofzo?

Als ik hier vragen stel die al eens uitgelegd zijn, gelieve me dan door te verwijzen naar die thread, danku!

hoe bedoel je of deze aan vervanging toe is ? voor iedereen is het anders. Voor een gamer is het zeker aan vervanging toe, voor een gewone gebruiker die alleen internet is geen grafische kaart nodig. Het licht totaal aan jou Ben jij aan vervanging toe wat wil jij gaan doen enzovoort. :thumb:

De 7000 serie van Ati is al aardig gedateerd.
Of de aan vervanging toe is, bepaal je alleen zelf.
Wanneer je geen beperkingen ervaart hoef je niets te doen.
Wil je Vista aero draaien of gamen, dan kom je aan deze kaart zeker te kort.
Het is echter de vraag of het zinvol is om een nieuwe kaart te kopen. dat ligt aan de rest van je systeem.
Wanneer je post wat erin je pc zit krijg je hier een gericht advies.
Eventueel kun je pcwizard gebruiken om daar achter te komen.

Een voorbeeld van een rankinglijst vind je hieronder.
graphic charts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan