Is deze videokaart goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasger

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Mijn videokaart doet raar en nou ben ik bij iemand geweest die nog een gebruikte had liggen.. Ati Radeon HD 4600 Series.. hij wil er 50euro voor hebben.. is dat redelijk?
Kan deze kaart nieuwere games draaien?

Wie helpt mij?

gr ger

Hoi

ligt er ook aan welke 4600.

Zo is een 46501gb al voor 42 euro nieuw te koop.Een 4670 voor een 70 euro
Daarbij...neen voor allernieuwste games is een 4600 serie niet geschikt.(ook afhankelijk van de rest van je systeem btw)

Laatst bewerkt:
koop maar een nieuwe voor 50 euro kan je uitzoeken ,en heb je nieuwe

Voor 50 euro heb ik m nieuw?? oke dan ga ik daar voor kijken.. maar is zoon kaart voor 50 euro (bijv die Ati Radeon HD 4600 series) ook geschikt om te gamen? of raad je een zwaardere kaart aan?

Edit: frankwannet was me voor.. ik moet dus voor n zwaardere kaart kijken :)

Laatst bewerkt:
Hoi

ligt er ook aan welke 4600.

Zo is een 46501gb al voor 42 euro nieuw te koop.Een 4670 voor een 70 euro
Daarbij...neen voor allernieuwste games is een 4600 serie niet geschikt.(ook afhankelijk van de rest van je systeem btw)

Hallo rasger,

De ATI Radeon HD 4600 is vergelijkbaar met de NVidia 9600. Dit zijn niet te oude kaarten die goede performance geven.
Ik weet niet wat jouw eisen zijn aan een videokaart, maar deze kaart kan het spel Crysis (uit 2008) op hoge settings draaien.
Omdat het een redelijk zwaar spel is qua graphics, is deze kaart nog goed te gebruiken voor nieuwe, high-end games.
Verwacht alleen niet dat de hoogste settings gaat lukken...

Ook HD films kijken zou geen probleem moeten opleveren.

Veel succes met je keuze! :thumb:

Marco4

Oke.. Ik ga eens bij de computershop bij ons kijken wat een iets zwaardere kaart kost.. ik wil denk ik max 100euro uitgeven, moet dus te doen zijn.. volgens mijn kennis is het gewoon een kwestie van de oude kaart eruit trekken en de nieuwe ern steken toch?

Ja, de PC uitdoen, de oude kaart eruit en de nieuwe kaart erin! Daarna kun je de software installeren...

Succes ermee!

Marco4

Das wel heel zwart/wit gezegd.Oude drivers verwijderen en nieuwe installeren.
De rest van je systeem is nog niet bekend.Denk ook bij een andere kaart of je voeding goed en voldoende is.

@mrmusic:wilde je nog iets toevoegen aan mijn quote of was het een bevestiging;)

Ik ga kijken..

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties..

gr ger

@Mrmuisc:thumb:

@Rasger:Koop wel een kaart die dus bij je systeem "past".Meer kunnen we niet zeggen want er is ons verder niets bekend.Its all up to you...

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan