is deze videokaart goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stelex

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2013
ik wil een nieuwe videokaart voeding en processor kopen nu heb ik dit:
videokaart: Sapphire R7 260X OC
voeding: Corsair Builder Series CX500 Bronze (500 watt)
processor: AMD Black Edition

ik heb 8gb ram
en als moederbord: motherboard: ASUSTeK Computer INC. M5A78L-M LE AMD 780 GB

maar kan ik ook de SAPPHIRE DUAL-X R9 280X 3GB GDDR5 OC (UEFI) BATTLEFIELD 4 EDITION videokaart er op zetten?
en kan ik dan ook bf4 op best hoge settings kunnen spelen?
hier even het oude winkelmantje: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...563658]=1&product[649108]=1&product[555977]=1

alvast bedankt
Gr. stefan

In principe wel, alleen weet ik niet zeker of die voeding standaard de juiste aansluitingen heeft voor de 280x. Volgens mij heeft deze slechts 1 connector. In principe kun je ook een verloopje gebruiken om een tweede connector te creeren, of een iets andere voeding nemen met de juiste connectoren.

voeding is niet krachtig genoeg voor en R9 280X verder acht ik de kans zeer klein dat je binnen nu en 2 maanden een R9 280X gaat krijgen
die dingen zijn vrijwel overal uitverkocht omdat ze gebruikt worden voor het Minen van Litecoins

@firestorm: waarom gaat de R9 280x dan niet op de spreekwoordelijke bon? Al die mensen die bitcoins moeten minen mogen van mij part op de wachtlijst geplaatst worden want gamers komen er zo niet meer tussen.

@firestorm: waarom gaat de R9 280x dan niet op de spreekwoordelijke bon? Al die mensen die bitcoins moeten minen mogen van mij part op de wachtlijst geplaatst worden want gamers komen er zo niet meer tussen.

volgens mij mag er geen onderscheid gemaakt worden in het type klant waar aan je het verkoopt...

@stelex een 1000watts psu is weer overdreven veel deze is sterk zat klikerdeklik

@firestorm, in uitzonderlijke situaties, bij ernstige tekorten, mag de overheid maatregelen stellen. Echter betreft het nu een hele kleine rader van de computerhardware dus ze zullen er niets aan kunnen doen. Jammer dat bepaalde mensen onredelijke hoeveelheden kaarten inslaan en de rest met lege handen blijft staan want overal waar ik kijk is de R9 280x uitverkocht. Nu is dat even leuk maar straks stapt iedereen over op Nvidia omdat ze denken dat AMD toch geen voorraad heeft. AMD kan wel eisen stellen en zeggen: 1 kaart per klant ed. via de winkels dan.

ik ga meteen voor een andere behuizing en een nieuw moederbord. ik heb zelf nog 8GB ram een 1TB hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan