Is dit Bananasplit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MMXMMX

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Ik heb een windows 8 gekocht voor 2 weken geleden ik heb windows inmiddels al 3x geïnstalleerd en dat ging prima
Nu heb ik een nieuw moederbord processor en geheugen gekocht en nu kan ik ineens niet meer activeren
Toen heb ik het Microsoft nummer gebeld voor een nieuwe activeringscode en nu zeggen ze dood leuk bij Microsoft
U heeft nieuw hardware gekocht en dat mag niet met dit Oem product u moet uw oude hardware terug plaatsen en dan kan u weer activeren.

Ik geloof dat ik wel 10 keer tegen die mevrouw gezegd heb ik geloof u niet ! Dit is banana split ik heb voor deze windows 105 euro betaald en nu zegt u mij dat ik weer een nieuwe kan kopen ?

Ja er zit niks anders op zegt die mevrouw aan de andere kant van de telefoon .

O man ik voel mij sterk genaaid ik zal nooit meer windows kopen ik bestel hem voortaan op Torrent .

Tja, een OEM licentie wordt gekoppeld aan de hardware die je gebruikt tijdens de activatie. Wat de mevrouw verteld is dus wel degelijk waar. Je had dan ook geen OEM licentie moeten gebruiken, maar gewoon gebruik moeten maken van een regulier upgrade die tevens veel goedkoper is ;)

Dit is idd belachelijk.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Gein, je maakt zelf die fout en daar doe je niets mee, anderen de schuld geven is idd makkelijker.:cool:

Opnieuw contact gehad met Microsoft en een vriendelijke medewerker heeft mijn windows weer geactiveerd .
Alles is opgelost :)

Nu niet meer van hardware veranderen hè? Pas erop hoor! want anders heb je weer dat gezeur.:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan