Is dit de moeite ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
1/ Dell Latitude CPt S600ST
PC WorldBench 2000 score of 113, Celeron-600 CPU, 64MB of SDRAM, 128MB L2 cache, Windows 98 SE, 12.1-inch active screen, 8MB of video memory, 6GB hard drive, 10X-24X CD-ROM drive, built-in modem, touchpad and eraserhead pointing devices, 8.3-pound travel weight (including CD-ROM drive, floppy drive, parallel port cable, AC adapter, and phone cord).

Prijs 450 euro.

2/ toshiba 490 xcdt

266MHz Mobile Pentium II processor (1.7V)
Supercharged with 512KB cache and
32-bit PCI bus architecture
4.0 billion byte hard disk drive
32MB EDO DRAM, expandable to 160MB
Stunning TFT active matrix color display: 13.3" diagonal 1024 x 768 resolution
SelectBay modularity for use with 20X* CD-ROM drive or diskette drive plus optional 2nd Lithium Ion battery or 2nd 4 billion byte hard disk drive
Zoomed Video (ZV) port technology, integrated 16-bit stereo sound with .WAV, MIDI and Sound Blaster Pro compatibility
Built-in K56flex voice/data/fax modem, full duplex speakerphone and integrated telephony
Two stacked PC Card (PCMCIA) slots (supports two Type II cards or one Type III card; ZV and CardBus ready)
Fast infrared port(FIR)--wireless data transmission
Universal Serial Bus (USB)
Optional NoteDock III Enhanced Port Replicator expandability

Kan ik kopen voor 200 euro ?

Laatst bewerkt:
Als je er 450 uitgeeft voor een celeron, spaar er dan 250 meer en koop een laptop met een deftige cpu, dixit scherm...

Waarvoor moet de laptop dienen?

Gewoon voor internetgebruik en wat office toepassingen.

Die laptop is toch een Dell, is wel een celeron maar voor die prijs is dat toch niet duur.

Maar eigenlijk is die P II 266 al voldoende voor wat ik hem nodig heb.

Weet niet wat ik moet doen ???

Laatst bewerkt:
Bedenk wel dat die P2 266Mhz met 32MB EDO-ram werkt, wil je het geheugen opkrikken ben je duur uit omdat dit soort geheugen bijna niet meer te krijgen is.

Geplaatst door karine
Gewoon voor internetgebruik en wat office toepassingen.

Die laptop is toch een Dell, is wel een celeron maar voor die prijs is dat toch niet duur.

Maar eigenlijk is die P II 266 al voldoende voor wat ik hem nodig heb.

Weet niet wat ik moet doen ???

Voor internet heb je niet zoveel nodig, maar je doel is een geode laptop, niet een laptop omdat ie Dell noemt!

Ook moet je er toch rekening mee houden dat je dan wel constant op dat kleine 12" scherm zal moeten kijken, hetgeen vermoeiend is voor je ogen...

Als ik jou was keek ik toch nog even rond naar ander materiaal...

Er is er nog één bijgekomen :

TE KOOP !!!!!! Compaq Armada 1575 in zeer goede staat met 9GB Hdd en

Specificaties : penthium 266
98 mb ram geheugen
Modem 56.6 kb
Usb, seriele poort, parallel poort
Vga uitgang , muis , batterij + oplaadbare batterij

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan