Is dit de oplossing voor ASP.NET account???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Berichten
491
Hoi,

Van't weekend heb ik XP er maar weer eens opnieuw opgezet. En de Windows Update uiteraard uitgevoerd. Na het installeren van Microsoft framework heb ik voor de zoveelste keer zitten stoeien met het ASP.NET account. Nu wil ik daar toch een gemakkelijke en betrouwbare oplossing voor vinden, en door te zoeken ben ik op deze site terecht gekomen.

En dan praat ik verder over dit stukje: "Why does it need another User Account?"

En in de 2de alinea daarvan staat op de eerste regel een registerbestandje, deze heb ik toegevoegd aan het register, en ik hoef me inderdaad gelukkig niet meer aan te melden. Zoals op de site wordt beweerd. Verder is dit natuurlijk inderdaad heel betrouwbaar want dat bestandje weet precies wat'ie moet doen. Maar...

Ik heb in mijn zoektocht ook volgens mij ook ergens gelezen dat Microsoft framework steeds handiger wordt bij het weergeven van sites en programma ondersteuning dus ik wil deze software er wel ophouden.

Is er iemand die weet of ik framework nog op mijn pc heb staan, misschien is er iemand met ervaring met dit bestandje of iemand die beter engels kan dan mij. Ik kan niet concreet lezen dat ASP.NET er nog opstaat na het toevoegen van dat registerbestandje.

Groeten Gotty.
 
Ik had nog niet op Start/Programma's/Systeembeheer gelet, maar daaraan kan ik natuurlijk zien dat ms framework er nog opstaat, en in de lijst van software staat het ook. Hier kan wat mij betreft een slotje op.
 
Zelfs indien u deze account zou verwijderd hebben staat hij er nog op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan