Is dit de voor delichste pc set up?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timoJ123

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2013
Berichten
30
ik vroeg me af of dit een goede set up is en de voordelichste opstellingen.
verbeteringen zou ik graag willen zien zijn er bijf. onderdelen die beter kunnen en miss ook nog goedkoper ik ga niet hoger dan 950euro
dit is wat ik nu het samengesteld en ik zou graag willen dat de onderdelen verkrijg baar zijn op alternate.nl
Voeding: Cooler Master GX-Lite 600watt 59,90
processor: Intel core i5-3570k 204,90
behuizing: Cooler Master K350 44,99
geluidskaart:ASUS Xoner DS 38,99
netwerkkaart:TP-Link TG-3468 13,99
DVD-RAM lezen:LG GH24NS70 16,99
harde schijf: Western Digital WD5000AAKX 500GB 51,90
Moederbord: ASUS Sabertooth Z77 194,90
Geheugen: Corsair 8GB DDR3-1600 kit 52,90
videokaart: EVGA GeForce GTX660Ti 259,00
totaal:938,46

en de games die ik wil gaan doen op deze pc zijn: battlefield 3, Call of duty black ops 2, skyrim, minecraft

geef als je blieft tips als het beter kan voor even veel geld of het zelfde voor minder en beter voor minder mag altijd :p
(geen beeldscherm muis toetsen bord of boxjes koptelefoon enz. nodig heb ik zelf wel)
type fouten alstublieft niet over zeuren ik ben dislectysch dank u :D
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de topic naar de juiste sectie verplaatst.
 
haha dankje maar had al een nieuw gamaakt dus je mag deze verweideren als dat kan maar tog bedank :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een ander moederbord met Z77 chipset voldoet ook lijkt mij, dan hoef je niet de dure Sabertooth te kopen (tenzij je echt extreem wil overclocken natuurlijk).

Geluidskaart is wat mij betreft ook een beetje onzin, moederborden hebben tegenwoordig prima onboard geluid. Tenzij je natuurlijk op bepaalde aansluitingen uit bent en je een goede set boxen hebt, zie ik er de meerwaarde niet van in.

Geld wat je door die 2 dingen aan te passen overhoud kan je in een betere videokaart stoppen, of bijvoorbeeld een processor koeler als je wil overclocken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan