Is dit een goed systeem???

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o

ik had je vraag niet goed gelezen, sorry !

Ik dacht dat je de configurator niet kon vinden...... :o

Idd. online bestellen kan (nog) niet.

Zal ik eens naar Eindhoven gaan om te kijken wat daar een systeem daar kost.
Maar ik heb net snel ff gekeken op paradigit maar volgens mij schilt het niet veel.

Nee akkoord,
ik denk ook niet dat je bij Paradigit voor bodemprijzen moet wezen, maar in ieder geval net iets goedkoper of net zo goedkoop moet kunnen. (zie een van mijn vorige postings)

Belangrijk is m.i. ook de service daarna. Als je online een machine koopt en hij gaat stuk dan werkt het bij een WWW winkel wellicht net ff wat minder soepel dan bij bijvoorbeeld Paradigit. Er zijn natuurlijk ook WWW "winkels" die onside garantie verlenen, maar daar betaal je dan ook weer (fors ?) voor............

Ik neem gewoon de prijzen van informatique mee naar paradigit en kijken wat ik wat ik daar moet betalen voor het zelfde systeem of gelijkwaardig :D

Je kan er naar toe gaan, maar je kunt ook vanuit de stoel waar je NU zit de prijzen vergelijken.
Als je op de site van Paradigit kiest voor het tabblad "onderdelen", dan worden daar de "stukprijzen" getoond...................

en vergeet niet, als het een pc-priveproject betreft dan kan er nog wat van de prijs af..............

Ik ben het helemaal eens wat betreft Paradigit, hebben echt superservice

Ik heb een keer mijn voeding omgeruild gehad net buiten garantie, maar werd kosteloos gedaan omdat de garantie 9 dagen voorbij was.

Groeten Oossie

Ik zou het moederbord vervangen door een nForce 2-mobo, zoals de Asus A7N8X. Ook zou ik als geluidskaart een Audigy player nemen, kost zo'n 70 euro.

Bedankt iedereen met het mee denken en het advies wat ik zeker zal opvolgen :thumb: :thumb:

Veel plezier in ieder gaval met je nieuwe aanschaf

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan