is dit een goede computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou zie ik een aanbieding van marktplaats (niet 2e hands maar hij zet het zelf van nieuwe onderdelen in elkaar) als je naar marktplaats(punt)nl gaat en bij zoeken dit advertentie nummer invoert kom je er: 283145034

is dit een beetje goede pc? en als 1 ding niet goed is is die dan beter te krijgen goedkoop?
het is een dual core aangezien dat beter is voor gamen:p

edit: en 500 gb geheugen vind ik genoeg :D)
Nee, die faalt. Alleen al de voeding is van slechte kwaliteit. Die moet je echt niet kopen. Hij zegt ook nog eens dat het een zeer snelle game PC is, wat een dwaas.

Dat is veel en veel te weinig. Dan kan je beter voor een xbox of ps3 kijken...
Maar goed. Het dichtst erbij in de buurt:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/46723
Zelfs nog incl Windows 7. Alleen moet je wel geduld hebben tot 22 oktober. Dat zou ik wel hebben. Het is zonde nu nog voor Windows Vista te kiezen, zeker als W7 ook nog goedkoper is.

Dat kan in bijna elke pc. Alleen laptops en ultra smalle modellen niet. (in de laatste soms wel, maar zeer beperkt).

tja....

het moet toch echt een computer worden,
Bovenstaand is toch echt een computer...

kan die van marsmannetje dan spellen zoals cod en prototype aan?
dan ben ik ZEER tevreden. maar ik ga deze computer (ik koop er 2) voor mijn broertje en ik
pas half december kopen, kan ik dan beter die van marsmannetje doen of de aanbieding van de aldi die dan komt? want ik weet niet waarneer die van aldi komt die aanbieding. want waarschijnlijk als je het foldertje in huis krijgt is die van aldi al uitverkocht he:(
maar als die uitkomt en beter is, willen jullie dat dan alsjeblieft zeggen? als dat kan is het echt super:)

Edit: die van aldi is wel quad core, aangezien dat slechter is voor gamen kan ik beter die van marsmannetje nemen he?

Laatst bewerkt:
kan die van marsmannetje dan spellen zoals cod en prototype aan?
dan ben ik ZEER tevreden. maar ik ga deze computer (ik koop er 2) voor mijn broertje en ik
pas half december kopen, kan ik dan beter die van marsmannetje doen of de aanbieding van de aldi die dan komt? want ik weet niet waarneer die van aldi komt die aanbieding. want waarschijnlijk als je het foldertje in huis krijgt is die van aldi al uitverkocht he:(
maar als die uitkomt en beter is, willen jullie dat dan alsjeblieft zeggen? als dat kan is het echt super:)

Edit: die van aldi is wel quad core, aangezien dat slechter is voor gamen kan ik beter die van marsmannetje nemen he?
Dat is niet slechter voor gamen, het is alleen niet een stuk beter vergeleken met dual core, en aangezien quad core duurder is...
Je kan beter net voor half december hier weer aankloppen, dan kunnen we kijken wat dan allemaal mogelijk is.

Edit: Ja, je kan met die van marsmannetje zulke games spelen, maar hoge instellingen zal niet echt lukken (COD lukt meestal wel). Dat kan je ook niet verwachten met dit budget.

Laatst bewerkt:
EDIT: ik kan misschien nog aan die aldi computer komen, ook ergens in dit topic van mij.
moet ik die dan nemen of toch wachten voor de nieuwe aanbieding in december of die van marsmannetje?

Laatst bewerkt:
kijk alsjeblieft even hier boven?
want ik heb mn vorige antwoord veranderd en heb snel jullie advies nodig:o:)

er staat bij een topic over voeding dit:

Redelijk: (in volgorde van kwaliteit)
Deze voedingen zijn voor de meeste mensen best goed geschikt, maar hebben toch wel wat nadelen. De een is luidruchtig, de ander heeft wel eens minder stabiele voedingen, een derde geeft het verkeerde aantal Watt aan in de specificaties. Toch zijn deze merken niet slecht te noemen. Het is alleen een kwestie van goed opletten.

Aopen
Akasa (**)
AXP
Enlight
Sharkoon
Gigabyte
Hec
Huntkey
Tacens (*)
xilence (http://www.xilence-lab.de)
Recom

daar zit die voeding die marsmannetje mij geeft (huntkey) ook bij. maar redelijk
lijkt me niet goed toch?:confused:

redelijk is niet slecht...
Dat het beter kan is waar, maar dat betekent niet dat het slecht is.

Ik zal nooit iets aanraden wat ik zelf als slecht bestempel. En zelfs redelijk doe ik alleen als het echt goedkoper is.

okee,

lange tijd terug toen ik in dit topic praatte maar er zijn (goede) veranderingen op getreden:

namelijk

de pc moet nog steeds 500 euro kosten:p maar de assemblage hoeft er niet meer bij want iemand doet het voor mij gratis (me oom) hij werkt ook met pcs enzo dus dat kan hij wel. kan ik daardoor weer een betere samenstelling krijgen? En ik hoef geen besturings systeem want ik heb hier er nog een (windows xp of windows 7?) wat is beter voor gamen tussen die twee en moet ik dan 64 bit of 32 bit, voor games dan? ik wil er trouwens nog los van die 500 euro een beeldscherm rond de 150 euro. ik zag al een paar 22 inch full hd maar weet niet of dit goed is. kunnen jullie daar mij ook mee helpen? daar zijn er ook miljoenen van:rolleyes:

wat mijn vraag nu is, ik heb nu het geld maar kan ik beter wachten tot december of nu een
samenstelling kopen? en of jullie dan een samenstelling weer willen maken:o zou ik wel fijn vinden:thumb: dus graag eentje met besturings systeem en een samenstelling zonder.
en dan kijk ik wel wat ik neem.:D

ik hoop dat jullie met deze bom informatie iets kunnen:thumb:

XP moet je zeker weggoien of aan de 3de wereld landen geven. Over het 32bit/64bit - als je 2GB hebt, moet je echt voor 32 bit gaan, als 4 of meer zal de 32 bit versie alleen 3.2GB zien en gebruiken. Als je voor 64 bit gaat, hou rekening mee dat niet alle programma's er kunnen draaien...

okee aangezien ik 4gb intern geheugen neem(bij de samenstelling dan) moet ik dus wel 64 bit hebben. maar bijv marsmannetje. kan jij voor mij nog een samenstelling maken?:thumb:

okee, ik hoop het ook niet want ik wil heel graag nu of straks die pc kopen:thumb:

dus graag 1 met besturingssysteeem en een samenstelling zonder :-)

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/81120
Net iets te duur. Ga zo nog even voor je bij Azerty kijken.

Wil je bij 4launch binnen budget blijven, dan zal je het geheugen moeten halveren. Dan zou er zelfs nog een iets betere processor in kunnen.

edit:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[213070]=1&product[224663]=1&product[63315]=1

Deze heeft een iets lichtere voeding, maar is erg goedkoop. (bij 4lauch was het prijsverschil tussen 500 en 600W veel te klein)
Betere processor.
De rest is gelijk, alleen dan binnen budget.

edit 2:
Incl besturingssysteem:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...ct[5545]=1&product[217782]=1&product[58761]=1

Je zal wel op een gegeven moment je geheugen moeten upgraden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan