Is dit een goede desktop??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Packard Bell begrijp ik best, heb ik ook mindere ervaringen mee.

maar waarom geen Acer. ik heb een super-werkende Aspire One
 
Hoi,

Daar is hij qua hardware wel geschikt voor maar aan andere antwoorden te lezen is het qua merk niet z'n goede.

Modag
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Daar is hij qua hardware wel geschikt voor maar aan andere antwoorden te lezen is het qua merk niet z'n goede.

Modag

Ik ben van mening dat je gewoon geluk moet hebben met het kopen van een pc:) Of het nou een packerd is of een acer, apple, hp of een ander merk desktop, ze kunnen allemaal kapot gaan of storing geven toch? Qua inhoud is dit een een beste, maar zoals jij al zij zijn de meningen over packerd niet best te noemen:) Ik kijk op mijn gemakje wel f verder:) Bedankt voor je antwoord Modag:thumb:

Groet,
Reindert
 
Bertus en Helogat bedankt voor jullie reacties op mijn vraag:thumb:
 
heel goed systeem.
ook voor jouw eisen

ik heb ook héél goede ervaringen met Compaq!!
 
Hoi,

Helogat was me voor maar inderdaad voor jouw eisen is dit ook voldoende al is hij qua software en hardware iets minder.

Modag
 
Hoi,

Helogat was me voor maar inderdaad voor jouw eisen is dit ook voldoende al is hij qua software en hardware iets minder.

Modag

Maakt niet uit:) Beter twee antwoorden dan geen:) bedankt voor je reactie, ik hou deze in het hoofd:thumb:
 
De videokaart is het equivalent van een 9500 GT. Daar word ík niet vrolijk van.
 
De videokaart is het equivalent van een 9500 GT. Daar word ík niet vrolijk van.

Hoi,

Wat houd jou antwoord precies in? Ik ben maar een leek op dit gebied, dus als je een iets betere uitleg kunt geven graag:)
 
Hoi !

Dixons is in principe duur, heeft geen enkele eigen service, en de verkochte merken blinken ook niet echt uit in klantvriendelijkheid !

Als je even kijkt bij de systemen van bijv. @Alternate kun je voor minder geld een veel betere PC met meer uitbreidings-mogelijkheden in de toekomst kopen.

Mij is volmaakt onduidelijk hoe een PC-kenner op dit forum iemand Dixons aan kan raden.

Ga dan es naar Dell o.i.d., ook niet super, maar veel beter.

Greetz,

Harry.
 
Ok, het is mij wel duidelijk dat ik niet naar dixons moet gaan om daar en pc te gaan kopen:) Dit is ook de reden datik hier op helpmij mijn vragen stel:) Ik had van Bertus ook al een mooi adres ontvangen, en ik kijk ook zeker even bij die alternate.nl. Bedankt allemaal voor jullie antwoorden en commentaar:thumb:
 
misschien is dit niet de bedoeling,

maar ik ga nog liever naar de echte computerwinkel en test ze daar 'levend' uit
 
Hoi Helogat,

Dat kan je bij Alternate ook hoor moet je alleen dichtbij wonen is niet alleen een internetwinkel.


Modag
 
Hoi Helogat,

Dat kan je bij Alternate ook hoor moet je alleen dichtbij wonen is niet alleen een internetwinkel.


Modag

Hoi Modag,

Wat vind je hiervan?



» Winkelwagen: € 0,-
» Login
» MyAccount Aanbeveling weergeven
Mijn Configuratie
€ 517,-
Detailoverzicht CPUs Koelers

Arctic-Cooling Copper Silent 3

1 x à € 9,-
verwijderen
veranderen Grafische kaarten ATI PCIe

Asus EAH4870/HTDI/512M

1 x à € 159,-
verwijderen
veranderen Voedingen tot 600 Watt

Chieftec GPS-500AB

1 x à € 65,-
verwijderen
veranderen Behuizingen Big Tower

Antec Twelve Hundred

1 x à € 159,-
verwijderen
veranderen DVD-reWriters Serial-ATA

LG H22LS30

1 x à € 25,-
verwijderen
veranderen Harddisks 3,5 inch SATA

Hitachi HDP725050GLA360

1 x à € 45,-
verwijderen
veranderen Geheugen DDR3-1333

Buffalo 4 GB DDR3-1333 Kit

1 x à € 55,-
verwijderen
veranderen HARDWARE SOFTWARE ENTERTAINMENT PC / NOTEBOOKS MyALTERNATE ZAKELIJK ? Highlights Topsellers Nieuw Merken Snuffelhoek Prijsvraag
Highlights Topsellers Nieuw Merken
Highlights Topsellers Nieuw Merken Snuffelhoek Prijsvraag
Beheren Over ALTERNATE Info en Service Registreren
Help U bent hier:pC-Builder
Vereiste Componenten Optionele Componenten Software Service



Mijn Configuratie


Aanbeveling
Geheugen
•U heeft vier of meer GB RAM in uw configuratie geselecteerd. Houdt u er rekening mee dat deze hoeveelheid geheugen alleen met 64-Bit systemen volledig benut worden.



Mijn ConfiguratieBeëindigenUw configuratie afsluiten en uw PC in de winkelwagen leggen. Opnieuw beginnenHiermee word uw huidige configuratie gewist zodat u opnieuw kunt beginnen. OpslaanHier heeft u de mogelijkheid om uw huidige configuratie op te slaan voor twee weken. Let op: Om deze functie te gebruiken moet u wel ingelogd zijn. Configuraties die onder dezelfde naam worden opgeslagen zullen uw oude configuratie overschrijven. LadenHier kunt u uw opgeslagen configuraties selecteren. Let er wel op dat deze automatisch na twee weken verwijderd worden. VerzendenHier kunt u uw configuratie verzenden naar een kennis en daar een tekst aan toevoegen. Vul alles in en klik op de knop verzenden. De velden gemarkeerd met een (!) zijn verplicht. AfdrukkenEen gedetailleerd overzicht van uw configuratie afdrukken. ComponentAantalStuksprijsTotaalprijs CPUs Koelers
Arctic-Cooling Copper Silent 3
A, 370, 55 m³/h 1 € 9,-€ 9,-
Grafische kaarten ATI PCIe
Asus EAH4870/HTDI/512M
ATI Radeon HD4870, 512 MB, 256 Bit, PCIe x16 v2.0 1 € 159,-€ 159,-
Voedingen tot 600 Watt
Chieftec GPS-500AB
500 Watt, ATX 2.03, ATX12V 2.0, EPS, 3 x, 6 x 1 € 65,-€ 65,-
Behuizingen Big Tower
Antec Twelve Hundred
3 x, 9 x, ATX, µATX, Mini ITX 1 € 159,-€ 159,-

fan 200mm 200 mm1•
fan 120mm 120 mm5
DVD-reWriters Serial-ATA
LG H22LS30
22 / 8 / 16 speed, 22 / 6 / 12 speed, Serial ATA/150, 16 / 48 speed 1 € 25,-€ 25,-
Harddisks 3,5 inch SATA
Hitachi HDP725050GLA360
500 GB, 8,5 / 16 / 7200, € 0,09*, Serial ATA/300 1 € 45,-€ 45,-
Geheugen DDR3-1333
Buffalo 4 GB DDR3-1333 Kit
4096 MB, CL9 9-9, 2 stuk(s), PC3 10600 1 € 55,-€ 55,-
Subtotaal:€ 517,-
MyRECORDERVind eerder bekeken artikelen terug!

» meer informatie
Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW. (BTW nr.: NL807111478B01)
Over ALTERNATE | Informatie en service | FAQs | Help | Rondleiding | Nieuwsbrief
Algemene voorwaarden | Retourrecht | Garantie | Privacy | Business Service | Affiliate | Contact
© 2009 ALTERNATE Computerversand Nederland C.V.
Lees de disclaimer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan