Is dit een goede game pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat is een mooie game pc hoor, wat voor games ga je zowel doen?

ja, deze is prima voor games.
als ik jou was zou ik eerder deze doen omdat hij is evengoed maar 300€ goedkoper:!
http://tinyurl.com/HELPmij001

EDIT: hij is zelfs nog beter! deze heeft 8gb ddr3 en de pc die jij op het oog hebt heeft 4gb! deze heeft ook een betere videokaart.

Laatst bewerkt:
de pc is game gericht ja je zult elk spel zonder probleem kunnen spelen met dat ding
op high

de pc heeft een Hexacore (6 kernen) processor en is niet echt geschikt om mee te gamen
de reden is dat de games niet alle cores aankunnen spreken waardoor je prestatie verlies krijgt

wat wij aanraden is om zelf een pc samen te stellen bij bijvoobeeld alternate of 4launch of azerty dan weet je wat er in je computer zit en kun je toekomst gericht een pc uitkiezen

wij kunnen je helpen met het samenstellen van een pc maar dan hebben wij wel wat meer informatie nodig

dus als je dit even invult kunnen wij je helpen met het kiezen van een goede pc

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Laatst bewerkt:
ja, deze is prima voor games.
als ik jou was zou ik eerder deze doen omdat hij is evengoed maar 300€ goedkoper:!
http://tinyurl.com/HELPmij001

EDIT: hij is zelfs nog beter! deze heeft 8gb ddr3 en de pc die jij op het oog hebt heeft 4gb! deze heeft ook een betere videokaart.

dit is echt totaal onzin die pc van jou is 3x niks heeft een zwakke cpu
en meer ram betekent NIET dat de pc beter is!

verder is de HD5850 BETER dan een HD6850 dus nee de graka is NIET beter in jou systeem

graag hulp geven als je er verstand van hebt!

Laatst bewerkt:
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? 800-920euro
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Internet+Email
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen? de winkel

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je? graag erbij, 64bit
Andere software? - nee

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor. : nee ik heb alles

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

niet echt

nee die pc heeft een dikke BOTTLENECK als je begrijpt wat ik zeg

de Athlon ii cpu's zijn niet gemaakt voor spelen van games

zijn eerste keuzen is velen malen beter en sterker!

Laatst bewerkt:
ik zou graag een pc zonder besturingsysteem de prijs willen zien en met want ik ben denk ik mijn windows7 proffesional 64bit cd kwijt :o

okey geef me ff en ik zal wat voor je klaarstomen
het word alleen geen Hexacore

hexacore is ook gewoon prima om mee te gamen, zeker voor crysis 2 hoop ik, zoieso waarom zou je geen hexacore nemen als deze games er nog wel op gaan komen?

en ten tweede is de athlon 2 geen bottleneck voor gaming, hij zal ook goed presteren -_-

Laatst bewerkt door een moderator:
omdat dat ook het zelfde voor crysis 2 zal zijn multicore technology is nog niet zo ver en de komende games zullen dit ook nog niet ondersteunen
die athlon zit op het bodem van goed presterende cpu's een HD6850 + 8gb ddr3 is totaal onzin en is een grote bottleneck
amd zecht zelf ook dat die cpu's zijn gemaakt voor huis tuin een keuken pc's
en nee een hexacore is niet goed voor gaming dit is meerdere malen herhaalt op het forum je kan 40% prestatie verlies krijgen in bepaalde games

en als meneer nog eens een upgrade uitvoert kan hij alsnog voor die hexacore gaan maar de komende jaren zul je er niks aan hebben

Laatst bewerkt:
okey dit is wat ik heb klik
HD6950 videokaart zul je elk spel op max mee kunnen spelen
AMD phenom ii x4 970 erg goede cpu voor het spelen van games
1TB samsung spinpoint F3 hardeschijf
2 x2gb DDR3 kingston value ram
550watts voeding van coolermaster
dvd speler/brander
coolermaster hyper tx3 cpu koeler
msi 870A fuzion moederbord kun je in de toekomst nog eens voor een hexacore gaan als multicore technology beter word ondersteund
en je kan een Crossfire opstelling maken als je dat wilt (2 videokaarten naast elkaar)

4launch doet de assemblage en je krijgt 2 jaar garantie erbij

is dit met of zonder besturingsysteem? en word dit opgestuurd of ophalen?

zonder besturings systeem en je kan zelf kiezen of je hem ophaald of oplaat sturen

verzend kosten kosten volgens mij 9 euro ofzow je kan betalen met rembours (aan de deur is duurder) of met Ideal dat is gratis

die voeding is duur dat kan veel goedkoper rv94 kijk eens hoeveel de OCZ stealthxstream 600 watt kost (is ook een A-merk voeding)

en je HDD is wat aan de trage kant 5400rpm
je hebt de eco green versie genomen de gewone spinpoint f3 is sneller

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan