is dit een goede game pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinnie185

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
hallo,
ik help een vriend met het samenstellen van een goede game pc zijn budget is 800 euro
nou heb ik dit samengesteld http://tinyurl.com/4xudqxk maar volgens mij ben ik wat vergeten.
Dus als jullie nog opmerkingen hebben : graag

PS: het mag ook wel 860 kosten

Link werkt niet omdat de producten die jij kiest in een sessie worden opgeslagen op jouw computer. De link die je nu stuurt is alleen een link naar de algemene winkelwagen van Alternate.

Je kunt ook bij www.azerty.nl kijken en daar van kun je wel de link gewoon posten. Deze slaan de onderdelen die jij kiest niet op in een sessie maar in de link.

Ook die werkt niet. Bij je Azerty winkelwagentje staat een knop met directe link. Klik daarop en kopieer de link.

Je neemt 2 processors, een slimline dvd drive voor laptops en geen werkgeheugen?

nee er was iets fout gegaan de link is vernieuwd

edit: hier zijn de specs gewoon (van alternate)
Vx-9 case
intel i5 2500K
730 watt voeding
P67 Pro3 SE moederbord
1500 GB hardeschijf
8 GB DDR3-1600 Kit
DVD-reWriters Serial-ATA
AMD Radeon HD6850

Laatst bewerkt:
welke voeding heb jij het over merk type/model?
en als je gaat overklocken dan heb je niet genoeg aan de standaard koeler die word mee geleverd

Ik moet zeggen dat ik je videokaart nou niet echt geweldig vind voor een game pc. Neem dan op z'n minst een HD6870 of 6950.

voeding is een beetje overdreven ga je in de toekomst Crossfire draaien?

en voor de cpu koeler zou ik of een Corsair hydro serie water koeler kopen of een Scythe mugen 3

Voor het zelfde geld kan je beter een GTX560ti nemen is net iets sneller en kost het zelfde.

bedankt allemaal ik ga de suggestie van woutertjuh88 voorstellen

Opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan