Is dit een goede keuze aan onderdelen om aan te schaffen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
wilde een quad, omdat de spellen die eraan komen waarschijnlijk quad ondersteunen en omdat het handig schijnt te zijn als je meerdere dingen tegelijk doet...

maar ik kan natuurlijk ook de Q6600 nemen......
aangezien die ook hogere FPS geeft...
en intel schijn je beter over te kunne klokke....
en het scheelt maar 18 euro....
wel 0,1 ghz mindersnel maar komt terug bij overklokke....

waarom eigenlijk niet?

alleen is de q6600 er wel in de 45nm variant?
ik zie hem nergens...

bedankt voor de hulp :)

Laatst bewerkt:
25piko4.jpg

zo issie mooi tog? :)

maar als je wil overclocken, dan moet je niet de Q8200 nemen.

De Q6600 heeft een multiplier van 9, de Q8200 van 7. Hierdoor kom je veel sneller aan je grens. Dat ie niet 45nm is is heel jammer...

Processors hebben trouwens relatief weinig invloed op spellen. GTA4 is een grote uitzondering wat dat betreft.

Nog iets vergeten te zeggen nu je je config aangepast hebt.

Asus mobootje en Kingston willen wel eens botsen en instabiliteit veroorzaken.
Google hier maar eens op.

Hebben ze daar ook een ander merk geheugen? just to be sure

maar als je wil overclocken, dan moet je niet de Q8200 nemen.

De Q6600 heeft een multiplier van 9, de Q8200 van 7. Hierdoor kom je veel sneller aan je grens. Dat ie niet 45nm is is heel jammer...

Processors hebben trouwens relatief weinig invloed op spellen. GTA4 is een grote uitzondering wat dat betreft.

het is niet dat ik persé wil overklokken... maar ik hou der alvast rekening mee,
ik denk dus dat de 6600 wel goed genoeg is...
en toekomstige spellen ondersteunen waarschijnlijk wel quad, en tis ook handig omdat ik meerdere dingen tegelijk doe: uitpakken/repareren/downloade/msn/spel/internetten :)

dit geheugen is lekker goedkoop :p dus tis mooi dat het moederbord het ondersteunt :)

dan denk ik dat ik me systeem wel gevonden heb :)

bedankt voor de hulp :)

als ik verder alleen een muis en een toetsenbord heb, dan heb ik tog alles wat ik nodig heb?

een muismat :p

Nee je hebt nu een leuk systeempje.

kheb nog nooit last gehad van te weinig usb poorten... 2 zijn er meestal wel genoeg voor mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan