Is dit een goede keuze? Acer Aspire 7720G-604G64MN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disconnected999

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop. En ik heb er een gevonden. Ik wil alleen weten of die wel goed is. ik wil er graag op gamen, en werken. gamen niet al te zware games:)

Ik ben op zoek naar goed geheugen, een goeie videokaart, en een grote schijfruimte.

Grafische kaart: GEF 9500M GS
Merk processor: Intel
Processor nummer: T7500
Aantal processoren: 2
Kloksnelheid in MHz: 2200
Geheugen: 4068 MB
Harde schijf: 2x 320 GB (640 GB)
GPU merk: nVidia
Grafische kaart geheugen in MB: 512
Wireless LAN: Ja
Bluetooth: Ja
TV uitgang: Ja
DVD brander: DVD brander
Media Center Edition: Nee
Hoogte in cm: 4.3
Breedte in cm: 40.4
Formaat: 16:10
Resolutie: WXGA+
Type: ASPIRE 7720G-604G64MN
Merk: Acer

Is de laptop een goede keuze? en de videokaart ook? ondersteund deze videokaart nieuwere spellen?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Met deze specs kun je wel doen wat je aangaf. Ik zou je alleen afvragen of je wel voor Acer zou gaan, er worden nogal wat problemen gemeld op dit forum over dit merk. Eea staat natuurlijk ook in relatie tot de prijs, ik weet niet hoe belangrijk die component is voor je, maar voor een paar honderd euro meer heb je al een Asus of een Toshiba, die zijn een stukkie degelijker.

7720G-604G64MN of 7720G-5A4G64MN

allebei van acer, minimale verschillen.
de ene kost 799 de andere 799(bij verschillende internet verkopers)

Hoe moet een consument nou een verstandige keuze maken.

Uit het andere topic gehaald:

Ik zou op de laptop spellen zoals: Flight Simulator X, Prince Of Persia Two Thrones, Grand Theft Auto, Medal of Honor Airborne, FEAR.

Ik speel niet spellen zoals World of Warcraft, BioShock.

Ik wil wel Crysis kopen.

Zou ik hier op de laptop mee kunnen gamen?

Games als Flight Simulator X en Crysis gaan lastig worden, met dit budget. Je kunt gamen op een laptop, absoluut, maar het is voor zwaardere games toch minder geschikt dan een desktop. Games als rince Of Persia Two Thrones, Grand Theft Auto, Medal of Honor Airborne en FEAR zullen al wat makkelijker gaan.

Misschien dat na het lezen van een testje, de keuze wat eenvoudiger wordt. (Daarmee wordt dan ook gelijk duidelijk dat de verkopers van *** uit hun nek ******.

Ik heb i.p.v de acer aspire 7720G toch maar voor een Hp Pavilion dv7-1070ed gekozen omdat er toch veel negatieve verhalen over vertelt worden. De prijs was het waard. 1000 euro was de laptop. Hij kan de meeste spellen zonder problemen aan. Start snel op. 4Gb werkgeheugen en een krachtige videokaart Nvidea GeForce 9600 GT 512 Mb. 2.0 Ghz kloksnelheid.

flauwekull

Ik heb zelf een Acer Aspire 7720g .
Werkt geweldig!! snel speelt highend spellen vloeiend door en doet waar ie voor gemaakt is!
De nvidia 8600gt is een lekkere kaart,en doet het goed in deze vorm!
ik zie geen reden om em niet te kopen!
tiss niet de mooiste laptop,maar voor die prijs<1285>wel de beste!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan