Is dit een goede laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jf michael

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Berichten
1
Hallo iedereen

Mijn vorige laptop heeft recent de geest gegeven en dus is het uitkijken geblazen naar een nieuwe. Ik wil graag meteen een héél goede, tenminste wat betreft grafische kracht etc. Hij zou namelijk dienen voor (recente) videogames en ook wat image en video rendering.

Via 4Gamers.be ben ik uitgekomen op een wedstrijd waar je een Asus Gaming Notebook kan winnen: http://www.4gamers.be/nieuws/223/1/Win-een-ASUS-Gaming-Notebook-dankzij-...

Dit zou naar verluidt een erg goeie laptop zijn, maar ik had het graag gehoord van mensen die weten waarover ze spreken. Anderen kijken immers vaak maar naar de prijs, terwijl dat niet per se betekent dat het een goede laptop is. Als ik hem niet zou winnen, zou ik immers uitkijken om deze zelf aan te schaffen. Ik heb er het budget voor (2000 euro), maar ik vroeg me dus af of het geen overkill was en er misschien goedkopere opties zouden zijn. Daarbij sluit meteen ook de vraag bij aan of een laptop van Apple een optie is. Voor video editing etc. hoor ik hier altijd goeie zaken over, maar kunnen die van Apple tegenwoordig ook de meest recente games aan of niet?

Alvast bedankt
Michael
 
Apple is geen game laptop.

maar kijk eens bij www.bto.eu daar kun je ook nog veel samen stellen.
voor dat bedrag kun je een hele goede kopen zelfs met ssd harddisk.
en een goede videokaart erin.
 
neem je laptop vaak mee?

zo niet. Kun je beter een goeie game pc kopen en een laptop voor erbij of alleen een pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan