Is dit een goede laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter118

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2008
Hallo allemaal,

Ik ben weer aan het twijfelen. Ik zoek een goede en betrouwbare laptop voor school, zoals opdrachten maken, beetje internetten, muziek luisteren en af en toe gamen. Nu ben ik dit tegengekomen, link: http://bit.ly/s0aDqJ

Ik vraag mij dus af, een vriend van mij zei zonet dat ik absoluut geen AMD moet kopen, waarom weet ik niet. Volgens hem is het niet zo snel en stabiel als Intel. Ik heb hier nog een oude Acer pc met AMD Athlon ofzo die ik al bijna 5 jaar in bezit heb en nog steeds perfect draait. Zo erg moet AMD niet zijn, denk ik.

--- wijziging ---

Of kan ik beter deze laptop nemen?: http://bit.ly/t4TCMP

--- wijziging ---

Wat vinden jullie hiervan?

Ik wil dus:

Internetten/bankieren
Bezig voor school, verslagen maken
Gamen (aangezien grafische kaart goed is?) zoals pes 2012, cod4 mw

Verder eis ik niet veel, 399 vind ik wel meevallen voor zulke specs.

Mag ik hierbij jullie mening?

Groeten

Laatst bewerkt:
Zelf geen HP fan, maar als ik naar jouw eisen kijk om spelletjes er op te spelen, valt de 1e zeker af en de 2e kun je het misschien spelen op low.
Je vindt 399 euro wel meevallen, klopt, maar verwacht er dan ook niet veel van, zeker niet met games.

@Peter118 : ik sluit v.w.b. het commentaar mij bij de vorige 'spreker' aan. Waar ik echter wél inhoudelijk graag op wil reageren is de onnozele uitspraak van die vriend van jou waarin hij zegt dat AMD niet zo snel en niet zo stabiel is. Wens hem namens mij erg veel wijsheid toe, want gelet op zijn uitspraak heeft hij dat nog niet echt.

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik ben toch niet wezen kiezen voor HP, vond namelijk het design niet zo mooi. En ja, ik kan toch maar beter even sparen. Ik wil uiteraard op zijn minst PES 2012 vloeiend spelen, CoD4 MW en misschien ook Modern Warfare2. Ben niet zo'n Battlefield 3 fan.

@Marcell96. Deze had ik in gedachte, maar helaas rond 12 uur toen ik daar kwam was het uitverkocht. De medewerkers zeiden ook dat het niet meer leverbaar was. Dus balen...

Hebben jullie nog een laptop in gedachte, voor een leuke prijs max. 500 waarmee ik vloeiend deze games kan spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan