Is dit een goede pc samenstelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timetje100

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2013
Berichten
149
Ik ben van plan om binnenkort een game-pc samen te stellen en door een bedrijfje bij mij in de buurt te laten maken of helemaal via hun te regelen. Mijn budget is 800 tot 1000 euro dus ik probeer het beste voor het goedkoopste te krijgen.

Ik vond dit wel een redelijke keus, maar weet iemand wat voor soort moederbord erbij hoort? En heeft er iemand nog suggesties of verbeteringen?
intel core i5-4670K
nvidea GeForce GTX 660
Voeding: SilverStone ST60F-P, 600 watt
geheugen: Seagate SV35.5 1 TB
ssd: ADATA S510 Serie AS510S3-120GM-C 120 GB
Kingston 8GB DDR3
Behuizing: cooler master n400
moederbord: ASUS Z87-K

Alvast bedankt voor jullie reactie!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
AMD FX-8320 Black Edition
ASRock 970 Pro3 R2.0
MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC
Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Cooler Master N300 (Closed)
Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
XFX Pro 550W

of de sapphire R9 280 videokaart nemen

ga je trouwens overclocken? want anders is de K niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Waarom niet een 7 serie of de nieuwe amd videokaart en gezien je een k-processor hebt genomen zou ik een z-moederbord nemen kan je nog wat overclocken.En dan vind ik Asus mioederborden toch wel 1 van de betere bv deze.
En waarom een voeding van 800 watt?

@ mb1234 gaat wat mis met je bericht kan je het even aanpassen
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu de beste van i5 processors, een i7 kan ook maar dat is wat duurder en ik ga er deze games op spelen: bf4, just cause 2, farcry 3. Is het dan echt nodig om een i7 te hebben? Ik zal is kijken voor een asus moederbord:) met een z. Ik vind een moederbord van 117 euro best wel duur aangezien ik het liefst rond de 900 euro kwijt wil zijn.. Een scherm heb ik niet meer nodig want heb nog 3 full hd schermen thuis staan:D
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Om te gamen hoef je een I7 hoor en ik had al een tip voor een moederbord gegeven .
 
wat is het verschil als je een computer overclocked of niet?, ik zal me voeding aanpassen naar 550 en ik zit nog te kijken voor een betere/mooiere behuizing:p Wat voor videokaart zouden jullie nemen wat in mijn budget past?
 
dat je hem sneller maakt, maar als je daar geen verstand van hebt zou ik het niet doen, kan verkeerd gaan.
de msi n760 of de R9 280
en als behuizing: Cooler Master N300 (Closed)
 
Ik heb even wat aangepast, is de kwaliteit van ADATA goed voor ssd? en 1 tb van Seagata? of is het verstandiger om een ander merk te pakken?
 
als ssd: samsung evo 840, Kingston SSDNow V Series V300 120GB
seagate is goed.
 
modag hij gaat waarschijnlijk niet overklokken dus is de versie zonder ook goed en goedkoper
 
Hoi,

Dan wordt de prijs van een gewone 4670 en een H bord dan zou dit een optie zijn.

Als je je een beetje in leest in het overklocken en vragen dan kom je een eind en je hoeft toch niet gelijk te proberen . Voor de prijs hoef je het denk ik niet te laten
 
Laatst bewerkt:
Hoi Modag,

De grafische kaart is wel erg duur, als ik een Evga geforce gtx 660 pak i.p.v asus R9? Zou ik dan nog battlefield 4 op high settings goed kunnen spelen?
 
Hoi,

Games worden alleen maar zwaarder maar tuurlijk is een optie.
Als je niet over gaat klokken kan deze ook nog ik vind asus toch even beter als msi
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Je topic verplaatst van Hardware - Casemodden ---> Aankoop nieuw systeem/Upgraden.

Succes met je vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan