Is dit een goeie gaming pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Ik vroeg me af of dit wat was ;)

Intel C2D E8400 Dual Core 3.0GHz
Asus P5E-VM DO
Gelid Solutions Siberian CPU koeler
6GB DDR2 800MHz geheugen (2x2GB Kingston en 2x1GB Samsung)
XFX ATI 5850 1GB
Samsung Spinpoint F1 HD502IJ, 500GB
Lite-On DVD/DVD-RW/DL-DVD/CD/CD-RW multi-brander
350 watt voeding (koeler vervangen door Noiseblocker 120mm koeler)
kast met front-panel sound en 2x USB

-Tom

Opzich wel volgens mij je kan er in ieder geval wel mee gamen denk ik.

Ik zou voor de zekerheid nog even de experts afwachten!

Je kan er mee gamen, maar is alweer wat ouder. Voor de nieuwere games als BF3 is de processor in ieder geval niet meer toereikend, de rest van het systeem wel.

Hier ken je redelijk mee gamen, maar verwacht niet dat je alles zo soepel zal kunnen spelen. Ga je het 2e hands kopen of kant-en-klaar ?

Hier ken je redelijk mee gamen, maar verwacht niet dat je alles zo soepel zal kunnen spelen. Ga je het 2e hands kopen of kant-en-klaar ?
heb hem inmiddels (tweedehands, inderdaad;) ) gekocht

Je kan er mee gamen, maar is alweer wat ouder. Voor de nieuwere games als BF3 is de processor in ieder geval niet meer toereikend, de rest van het systeem wel.
volgens game-debate.com canyourunit.com én de vorige eigenaar kan hij battlefield 3 wel aan. Is er voor battlefield niet een soort van demo zodat ik het kan testen zonder 60 euro te betalen voor het spel zelf :confused:

battlefield 3 zal hier prima op draaien verwacht alleen geen high settings eerder medium
je had imho beter voor een AMD systeem kunnen gaan die kun je altijd nog upgraden dit systeem kan ook wel maar is 2x zo duur

battlefield 3 zal hier prima op draaien verwacht alleen geen high settings eerder medium
je had imho beter voor een AMD systeem kunnen gaan die kun je altijd nog upgraden dit systeem kan ook wel maar is 2x zo duur
Ik ben al blij als battlefield op low settings kan! Als hij BF3 aankan, zal call of duty vast geen probleem zijn. Ga in de toekomst misschien nog voor een quad core. volgens mij kan het moederbord Asus P5E-VM DO dat wel aan

ja dat kan echter kost je dat ruim 180 euro tenzij je ergens tweede hands nog iets kan vinden
Core 2 Quads zijn erg duur omdat ze niet meer gemaakt worden

M'n moederbord kan helaas geen i3, i5 of i7 aan. Worden er nog wel AMD quad cores gemaakt?

het punt is dat bij AMD de ondersteuning van nieuwere processors er nog is ook al is het moederbord verouderd
bij intel is dit niet zo zodra zij een nieuwe socket gebruiken ben je vrijwel verplicht om een nieuw moederbord aan te schaffen

AMD heeft AM2 AM2+ AM3 AM3+ sockets en soms kan het nog wel eens zijn dat een AM2/AM2+ moederbord een AM3 of AM3+ processor aan kan
AM3+ is op het moment de nieuwste socket van AMD

(socket is het voetje waar de processor in komt te liggen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan