Is dit een goeie laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pleeborstel

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
Ik wil binnenkort een nieuwe laptop kopen, en vroeg me af of deze laptop goed is.

Mijn vragen:

- Draait het hele Adobe Cs4 pakket er lekker op?
- Is het een goeie processor?
- Wat houdt i3 in, hoeveel processoren?
- Wat zijn de minpunten aan deze laptop?
- Zijn er betere laptops voor die prijs (zoja, welke?)

De laptop waar het om draait: https://dynabyte.nl/artikel/7121854c153/Dell_Inspiron_1564_320_GB_15.6%22

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Nee, ik ga toch voor de laptop die ik heb aangegeven (hardeschijfruimte is ruim voldoende voor mij).

Kijk je alleen naar de harde schijf?
Wat dacht je van grafische prestaties als je CS4 gaat gebruiken?
Overigens scoren ze beide grafisch niet erg super hoor.

Hoi,
de Medion laptop die Mrmusic aangeeft is beter voor minder geld.

Laatst bewerkt:
Nee, ik kijk niet alleen naar de hardeschijf, maar ik heb niet zo veel verstand van de rest van de hardware.

Maar Cs4 draait hier wel lekker (zonder 'geschok') op?

Zoals ik al zei zijn beide laptops grafisch niet zo heel sterk en dat heb je met CS4 wel nodig.Ik zou ik naar een laptop kijken met bijvoorbeeld een GT220 kaart.
Wat is je budget? Dan kan ik eens gaan kijken maar niet vanavond meer want ik ga nu offline.

Kijk je alleen naar de harde schijf?
Wat dacht je van grafische prestaties als je CS4 gaat gebruiken?
Overigens scoren ze beide grafisch niet erg super hoor.

Klopt, maar die Geforce 310M is toch wel wat sneller dan die HD4330.
Dat opgeteld bij de snellere processor en grotere harddisk, maakt de Medion echt een veel betere keus.

Helemaal mee eens. Die Medion is een veel betere keuze om nog maar niet te spreken van de 36 maanden garantie die je krijgt bij Medion. Ook niet onbelangrijk en Medion heeft een prima service is mijn ervaring mocht je problemen hebben. Ook niet onbelangrijk natuurlijk.....

CS4 is een zwaar pakket, ik draai hem zelf ook namelijk.

€600,- is toch echt het maximale bedrag, dan zal ik die Medion eens overwegen :thumb:

Hai,

Ik raad je een laptop van MSI aan, zeer betrouwbaar, snel, 2 jaar ophalen/terugbrengen garantie. Beneden de € 600,- koop je een goede laptop bij MSI. Ik heb GEEN aandelen in MSI ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan