is dit een koopje of niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

waterkonijn

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Berichten
222
Gevonden: een bedrijf wat MS office 2007 voor thuisgebruik levert, inclusief 3 (!) licenties, in de maand mei van € 199,50 voor € 169,50 incl. BTW.

Ik zie op internet dat dit de prijs voor een OEM versie is, vaak excl. BTW. Ik weet niet of standaard sprake is van 3 licenties. Zo dit nagenoeg de prijs is van een enkele licentie dan is dit een interessante aanbieding voor mensen met meerdere pc's in huis.

Is dit een interessante aanbieding? Zo ja: mag ik dan meer gegevens kenbaar maken in het forum?

BTW: net geopend bedrijfje, een KvK nummer heb ik nog niet ontdekt (ik ga wel zoeken), dinsdag kan ik mijn exemplaar afhalen (heb pro-forma factuur). Op de factuur staat MS office 2007 student prof OEM NL (engels is ook te bestellen).

De flyer belooft MS office 2007 voor thuisgebruik, 3 licenties, incl. word 2007, excel 2007, powerpoint 2007, OneNote 2007.
 
Loonytune

Je reactie doet pijn, auw.....

Maandelijks krijg ik een blaadje reclame van misco...............en daar staat 3 licenties voor € 148,75

Ik betaal € 169,50 en omdat ik om de hoek woon, bespaar ik wel minimaal € 6,20 verzendkosten................ik moet toch wat zeggen voordat ik mijn verlies toegeef.

Bedankt voor de pijnlijke reactie die ik overigens ten zeerste waardeer
 
"" Sorry, het ga je goed ""

thanks, enne of Jan Klaasen van pop hield?

Jan Klaasen de trompetter (Boudewijn de Groot)

Refrein:
Jan Klaasen was trompetter in het leger van de prins
Hij marcheerde van Den Helder tot Den Briel
En hij had geen geld en hij was geen held
En hij hield niet van het krijgsgeweld
Maar trompetter was hij wel in hart en ziel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan