Is dit een virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skitty

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Berichten
64
Het beeld van mijn pc begint soms zomaar te knipperen... ik heb dit sinds gister... en als ik op een website zit en ik ga met mijn muis over een link... dan begint het beeld te knipperen en dat gebeurt echt bij alle sites als ik met mijn muis over de link ga... waar komt dit door?:eek:

P.S. als ik naar beneden scroll begint het beeld ook te knipperen...:confused:
 
welke anti-virus gebruik je ?
heb je al gescand ?
probeer eens een online virusscan ...
 
ik gebruik panda anti virus en ik scan mijn pc elke dag... en hij vindt niks:confused:
 
Een geruststelling: dit zijn geen '' symptomen '' van een virus.

Ga eens naar start - uitvoeren - dxdiag typen - ok - naar tabblad Beeldscherm - en kan je dan hier even vertellen wat er linksboven staat achter Naam en rechts bij Datum.
 
Heb je dit probleem pas net?
Of heb je dit probleem gekregen nadat je nieuwe hardware of software hebt geinstalleerd?

In het laatste geval, is het een optie om Systeemherstel te gebruiken. Te vinden onder Start --> Alle programma's --> Bureau-accesoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel of makkelijk via Start --> Uitvoeren --> %SYSTEMROOT%\System32\Restore\rstrui.exe - OK.
 
hij knipperd nog steeds...

echt raar...
 
Laatst bewerkt:
het gebeurt trouwens ook alleen bij internet explorer... als ik gewoon in mijn documenten zit ofzo gebeurt het niet... en als ik mozilla firefox gebruik ook niet:confused:
 
Kan je ook even antwoord geven op mijn vragen, dan wordt het misschien wat makkelijker.

Wie weet is er wat mis met IE, daarom graag deze fix uitvoeren:

Download hier ( directe download ) de IEFix en download het.
Dubbelklik na het downloaden op iefix.exe en voer het tooltje uit.
Start dan je pc opnieuw op en probeer het nog een keer.

Succes!:thumb:
 
ik heb de fix uitgevoert maar hij knipperd nog steeds... het ligt volgens mij ook aan IE want ik gebruik nu firefox en die werkt gewoon prima... maar ik wil IE gewoon weer normaal kunnen gebruiken:confused:
 
Gebruik je IE7 of IE6.

Als je nu IE7 gebruikt --> deinstalleer IE7 via Start --> Configuratiescherm --> Software en dan heb je IE6 terug en kijk of het is opgelost, daarna kan je alsnog IE7 weer opnieuw installeren.

Als je nu IE6 gebruikt --> Installeer IE7, downloaden kan vanaf hier.

Succes!:thumb:
 
Kan je antwoord geven op de vraag.
Zo schieten we niet op.

EN: Hij staat in de lijst als Microsoft Internet Explorer
 
antwoord geven op welke vraag?:confused:

en... ie staat er niet... ook niet onder microsoft internet explorer...:S
 
Laatst bewerkt:
Start het onderdeel Software eens en vink dan bovenaan aan: Updates weergeven.
Kijk dan of er Windows Internet Explorer staat.

Dan kan je zien of er 7 achterstaat en kan je mijn vraag beantwoorden ( welke versie van IE, dus 6 of 7 ).

Zie je daar Windows Internet Explorer 6, download en installeer dan Internet Explorer 7.
Zie je daar Windows Internet Explorer 7, deinstalleer IE7 dan en dan komt IE6 automatisch terug, en kan je later als je wilt opnieuw IE7 downloaden en installeren.

Downloaden kan vanaf deze pagina.

Succes!:thumb:
 
Nou doe dan wat ik heb aangegeven wat je moet doen als er IE7 staat.

Dat is dus dit:

Zie je daar Windows Internet Explorer 7, deinstalleer IE7 dan en dan komt IE6 automatisch terug, en kan je later als je wilt opnieuw IE7 downloaden en installeren.

Downloaden kan vanaf deze pagina
 
ik word echt gek... ik heb IE 7 gedeinstalleerd en IE 6 heb ik nu... en die knipperd nog steeds zo raar:( ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan