Is dit een virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voer nu nog eens die IEFix uit.
Want het ligt dus niet aan je videokaartdrivers, want het gebeurt alleen bij IE.

Doe, na de fix, ook dit, voor de zekerheid:

> Doe een online virusscan bij Housecall. Dit is gratis en werkt met Internet Explorer en met Firefox. Aan het eind van de scan moet je alle gevonden infecties laten verwijderen. Hier meer en gedetailleerde instructies over het scannen met Housecall.
 
Voer nu nog eens die IEFix uit.
Want het ligt dus niet aan je videokaartdrivers, want het gebeurt alleen bij IE.

Doe, na de fix, ook dit, voor de zekerheid:

> Doe een online virusscan bij Housecall. Dit is gratis en werkt met Internet Explorer en met Firefox. Aan het eind van de scan moet je alle gevonden infecties laten verwijderen. Hier meer en gedetailleerde instructies over het scannen met Housecall.

dat wat hier boven staat heb ik allemaal gedaan... maar IE doet nog steeds het zelfde... volgens mij komt et echt nooit meer goewd:shocked:
 
Heb je de IEFix nu nog een keer gedaan?

Probeer dan eens deze IEFix uit te voeren.

Klik op IEFix ( Zip ~14Kb) om de download te starten en daarna kan je het zip-bestand uit pakken en dan dubbelklikken op iefix.exe om de fix te starten.
Start, als de fix klaar is, je pc opnieuw op.
 
ik start de fix maar na een tijdje komt dit er te staan... wat moet ik dan doen?

naamloosep9.png
 
Doe je Windows XP cd in de cd/dvd-drive, want de fix heeft problemen / fouten gevonden waar dat bestand voor nodig is om op te lossen.
 
die heb ik niet...

bij mij is mijn pc geinstalleerd met een code:eek: dus zonder cd:confused:
 
Kan je ook nergens een cd'tje lenen want zo wordt het wel erg moeilijk.

Als je een cd hebt, doe dan maar eerst dit:

Probeer eens de volgende stappen. Ook hiervoor heb je een Windows XP cd nodig:

* Doe de Windows XP cd in de cd/dvd-drive
* Ga naar Start --> Uitvoeren en typ / kopier en plak: sfc /scannow
* Klik op OK en wacht af tot deze '' system file checker '' klaar is met controleren van goede Windows-bestanden, eventueel wordt er een bestand gekopierd van de cd dus zorg dat die cd erin zit.
 
virus?

er is toch per toeval geen transfo in de directe omgeving van je pc geplaatst de laaste dagen???
Heb ik ook eens voor gehad, ik had zelf een transfo van een printer achter mijn schem gezet.
Het koste mij 3dagen eer ik doorhad dat die transfo mijn beeld liet knipperen.Door hem 50cm te verleggen was mijn probleem opgelost:shocked: :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan