Is dit erg voor een videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computer12

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2013
Berichten
155
Hallo, Ik heb sinds vandaag een nieuwe videokaart, een 750 ti.

Alleen het probleem was dat de hardeschijf in de weg was dus had ik een kabeltje ertussen gepropt, de GPU is een beetje opzij geduwd (een beetje naar links gekanteld, je kunt t bijna niet zien)

Hij werkt goed

Is dit erg?
 
Maak er eens een foto van.

Videokaarten zijn nooit helemaal recht zonder backplate. Zolang de kanteling minimaal is, zou ik me er geen zorgen om maken.

Dit is bijvoorbeeld redelijk normaal:

fd4tms.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto, als je goed kijkt bij de kant van de hard drive is ie een beetje gebogen

Hij werkt super btw.

IMG_20150613_124959.jpgIMG_20150613_124959.jpgIMG_20150613_124959.jpgIMG_20150613_124959.jpg
 
Laatst bewerkt:
In mijn ogen kan het opzich wel. Is het mogelijk de HDD te verplaatsen? Want ik zie dat als je die tywrap (of hoe je het spelt) weghaalt, je een slot hoger plaats hebt.
 
Ik had het geprobeerd te doen, maar er zijn achter nog 2 schroeven en daar kwam ik niet bij helaas.

Maar opzich is er geen probleem toch?
 
Nee, dat is geen probleem, dat kunnen dat soort kabeltjes prima hebben.

Mocht je toch nog je harde schijf willen verplaatsen: dan zal je allebei de zijplaten er vanaf moeten halen, dan kan je wel bij de andere twee schroefjes.
 
niets aan de hand, dat kunnen ze prima hebben.
 
Vind het een kleine moeite vinden om de harde schijf een treetje hoger te plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan