Is dit systeem iets ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Een collega van mij wil een tweede computer aangschaffen die vooral bestemd is om er spelletjes mee te doen:

De gegevens zijn alsvolgt:

AMDK6 2/333
320 MB RAM
Windows 98
3d processor
Zip disc
cd recorder/rewriter
17" beeldscherm
Optische muis
toetsenbord
Office 2000
+/- 4 jaar oud

Dit alles geïnstalleerd voor € 100,-

Is dit iets of ...........

Jacco
 
ligt eraan welke spelletjes hij wilde gaan spelen
patience kan hij wel draaien..

€ 100 euro vind ik niet veel, maar als hij de nieuwste spelletjes wil gaan spelen is het weggegooid geld.
 
maar als hij de nieuwste spelletjes wil gaan spelen is het weggegooid geld

Daar is hij toch eigenlijk wel voor bedoeld.

Wat zijn eigenlijk de minimale eisen voor een computer om de nieuwste spelletjes te kunnen spelen.

Jacco
 
De nieuwste spellen vragen veel hoor.

Ik zou minemaal voor een 128Mb videokaart gaan en 512 MB geheugen. Hierbij een P4 vanaf 2.0 GHZ of iets soortgelijks.....
 
Laatst bewerkt:
nieuwste spellen?
richard burns rally wil al dat je een p4 2.6 ghz hebt.. Dit is dan wel chromelijk overdreven, maar wel iets om in je achterhoofd te houden.

Vanaf p4 2.0 ghz of amd 2200 zou je alles moeten kunnen spelen, mits je zoals Raymond al zei een videokaartje van 128 mb en 512 mb werkgeheugen heb.
 
Om een een kort maar krachtige antwoord te geven:

Dat systeem is 10x nix. Helemaal niet voor de nieuwste games.
 
koop een nieuwe pc heb je 100x meer aan


en je hoeft niet perse een amd 2200 of pentium 4 2.4 ghz te hebbe om spellen goed te kunne spelen

ik heb zelf een amd athlon xp 1800+ en draai alles vloeiend met 512 werkgeheugen en 128mb videokaart
 
Laatst bewerkt:
maar als jij nou nieuw zou aanschaffen?
zou je dan ook een amd xp 1800 kopen. Dat is alweer 2 jaar oud. Toen kocht je dat..

No hard feelings, maar als je toch geld ga uitgeven koop je zeker geen 2.4 maar gewoon nog een stuk sneller.

Hoelang denk jij nog de nieuwste spellen te kunnen spelen?
Minimale systeemvereisten van bijv richard burns is al een p4 1.6 ghz.... de spellen worden grafisch steeds mooier, daar zal je processor veel meer werk aan hebben.
 
jah ik ben nu ook van plan om een amd 64 3400+ te gan kopen of een pentium 4 3,6 ghz of hoger.

en tot nu toe draai ik nog steeds alle spellen goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan