Is dit te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Hoe is de verhouding van de prijzen van Microsoft en Logitecht ten opzichte van de kwaliteit?

Een beetje gelijk. Maar Logitech heeft nu de nieuwe MX-serie, daar zou ik voor gaan.

En is de Logitech muis, die ook duurder is, echt zoveel beter dan de "Aldi eigenhuismerk-muis"?

Trouwens, die antenne wordt die aangesloten op een USB of op een gewonen muis poort?

[edit]Beschikbare PS/2- of USB-poort [/edit]

Van de week gekocht bij 'trekpleister' (eigenlijk wil je dat helemaal niet weten) Een Medion 5 knops draadloze optische muis met lader voor € 24,95.
Voldoet aan je eis en ik kan je zeggen, hij werkt perfect.
Na éénmaal oplading gaat 'tie nu al 6 dagen mee zonder bijlading.
Aansluitbaar op USB of PS/2

Nog even het plaatje ervan

attachment.php

Laatst bewerkt:
Trouwens, wat vinden jullie van deze muis? Lijkt er erg op (vind ik :p):

http://www.sweex.nl/product.asp?pid=67

4D RF Optisch PS/2 Muis
ARTIKELNUMMER: DA300010

RF (radio frequency) draadloze en optische muis met drie programmeerbare knoppen en met PS/2 aansluiting voor desktop of notebook. Deze muis heeft een resolutie van 400 dpi en wordt geleverd met accu's en een laadstation, zo bent u altijd voorzien van een muis met opgeladen accu's.

Resolutie van 400 dpi
Excellent optical performance
RF draadloos
Drie programmeerbare buttons
Scroll functie
Ergomisch design
PS/2 aansluiting
Adviesprijs inclusief b.t.w. € 28,95

DA300010_pro_a.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb een paar maand geleden ook zo'n medion muis geprobeerd maar dat ding werkt echt niet.

Ik wou zo'n oplaadbare omdat mijn logitech optical mouseman nogal wat baterijen lust.

De medion bleef maar schokken en slecht bewegen zowel op USB als op de standaard muis-poort
ook verschillende drivers geprobeerd maar zonder resultaat.
Na een paar dagen ben ik weer overgestapt op mijn logitech.
Ik heb al heel wat muisjes gehad,met en zonder staart maar mijn huidige logitech is toch de meest fijne muis waar mee ik ooit heb gewerkt.Koste destijds ook nogal wat.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar "kwaliteit kost vaak geld"

B.Jager

Geplaatst door maestro12
Van de week gekocht bij 'trekpleister' (eigenlijk wil je dat helemaal niet weten) Een Medion 5 knops draadloze optische muis met lader voor € 24,95.
Voldoet aan je eis en ik kan je zeggen, hij werkt perfect.
Na éénmaal oplading gaat 'tie nu al 6 dagen mee zonder bijlading.
Aansluitbaar op USB of PS/2

Volgens de winkel is dit een aanbieding van vorig jaar en hebben ze die allang niet meer:eek: :confused:.

Ik zal de bon er even bij zoeken, maar de muis is echt deze maand (februari) gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan