Is dit virus, spyware of echt ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

volume

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Bij het afsluiten van mijn pc krijg ik sinds gistern de (na uw instellingen worden opgelsagen) de boodschap dat er een windows update bezig is 1 van 3. En "gelieve uw computer niet uit te schakelen, hij wordt automatisch uitgeschalkeld". Heb dit meer dan een uur laten draaien, maar bleef maar op dat scherm staan ....
Heeft er iemand hier weet van ?
Is dit een echte update of een virus ?
Draai win XP versie 2 heb ad-aware al laten lopen, een een deep scan door Avast laten uitvoeren. Boodschap blijft.
Alvast bedankt.

Maar is het normaal dat die update meer dan een uur duurt ? Zelfs de volledige SP2 nam niet zo veel tijd in beslag.
Is het ook normaal dat deze update gebeurt bij het aflsuiten van windows ?

Geplaatst door volume
Maar is het normaal dat die update meer dan een uur duurt ? Zelfs de volledige SP2 nam niet zo veel tijd in beslag.
Is het ook normaal dat deze update gebeurt bij het aflsuiten van windows ?

Zo lang is idd niet normaal, ligt er aan wat je op je pc hebt staan. Lijkt mij toeval dat de update net binnen kwam toen je de pc wilde afsluiten. Zijn de updates nou geinstalleerd of niet?

Ga anders nog even langs de Update-site.

Plaats eventueel een Hijack This Log mocht je twijfelen. Alle info en waar je een Hijack This Log kan plaatsen is hier te vinden: Klik -> Het plaatsen van een Hijack this log in deze sectie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan