Is dit wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijk me een goed systeem voor een goede prijs. Hier vindt je wat meer info.

Volgens mij wel:thumb:

Ligt er eigenlijk aan waar je pa ehm voor gebruikt.
Voor spellen en multimedia is het een super-ding:D ;)
Maar gebruikt hij de pc alleen maar voor tekstverwerking, is dit toch wel wat overdreven!:D :) :cool: :thumb:

Kheb zelf ook een medion computer en het bevalt prima.....
Succes met het kiezen!!

Groetjes Vincent:thumb: :thumb:

Hij is best wel goed, maar als hij goede spellen wilt spelen zal ik er maar een zoeken met mer geheugen...

Geplaatst door profpc
Hij is best wel goed, maar als hij goede spellen wilt spelen zal ik er maar een zoeken met mer geheugen...

Maar dat kun je er altijd nog bijzetten. En ik denk niet dat Raymond's vader een fanatieke gamer is of wel?

ik heb een opa en is boven de 70 en houd wel van zulke spelletjes spelen..maar inderdaad je kunt altijd nog bijkopen..

ik zou je aanraden om even bij je buren in Belgïe langs te komen.Hier staat in de aldi een pc met minstens dezelfde specs voor 800 euro.Greetz...

Steveson

Geplaatst door steveson
ik zou je aanraden om even bij je buren in Belg怒langs te komen.Hier staat in de aldi een pc met minstens dezelfde specs voor 800 euro.Greetz...

Steveson
Hou er dan wel rekening mee dat je dan een AZERTY toetsenbord koopt, waar je als nederlander niet mee uit de voeten kunt, aangezien we hier QWERTY bordjes hebben.
Bovendien mag je voor support bij eventuele problemen dan ook naar diezelfde buren terug, omdat deze pc in NL nooit verkocht is, en daarom kunnen ze deze ook niet ondersteunen. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan