Is dit wat?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen ,

Als ik zo bekijk zijn beide gelijk op het geheugen na maar 100€ voor 1 gig geheugen vind ik veel ,en of dat een drukfout is zelfde videochip(kaart) de een resolutie van 1440x900 pixels en de andere van 1920x1200 pixels.
En crysis spelen open notebook volgens mij gaat dit niet echt lukken , maar voor de rest is het wel een goed merk en kan je er veel mee doen.

En ik zie net dat de duurdere blu-ray speler heeft ja dat is een keuze die ik niet voor je kan maken maar dan is100€ niet veel denk ik

Maar voor spelletjes kan je beter een desktop pc nemen .

Modag

Laatst bewerkt:
Is een laptop voor onder weg.Thuis staat een desktop.
Dus gewoon af en toe een spelletje op de laptop.

grt dag

Het grootste verschil is waarschijnlijk dat er een betere processor en een andere videokaart in zit. Ik weet niet precies wat de verschillen zijn tussen de "GeForce Go 8600M GT" en de "Mobility Radeon HD3650" maar daar kan je vast met google achter komen.

Het beeldscherm is overigens ook kleiner bij degene met snellere processor. Over de resolutie van die eerste wordt niets geschreven, maar ik heb hier zelf een scherm van 15.4 inch staan op 1680*1050 en dan heb je erg veel ruimte beschikbaar. Je moet wel even wennen aan het formaat van de lettertjes trouwens...

Laatst bewerkt:
Het grootste verschil is waarschijnlijk dat er een betere processor en een andere videokaart in zit. Ik weet niet precies wat de verschillen zijn tussen de "GeForce Go 8600M GT" en de "Mobility Radeon HD3650" maar daar kan je vast met google achter komen.

Het beeldscherm is overigens ook kleiner bij degene met snellere processor. Over de resolutie van die eerste wordt niets geschreven, maar ik heb hier zelf een scherm van 15.4 inch staan op 1680*1050 en dan heb je erg veel ruimte beschikbaar. Je moet wel even wennen aan het formaat van de lettertjes trouwens...

http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-3650.8839.0.html
VS
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-8600M-GT.3986.0.html

Staat ook omschreven welke spelen speelbaar zijn en welke niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan