Is dit wat?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tam24
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tam24

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2007
http://www.pixmania.nl/nl/nl/1384980/art/advance/pc-behuizing-neo-digital.html

Ik vind deze kast mega stoer, maar er zit ook een voeding in van 480 watt, is wel erg goedkoop, niet?

Wat denken jullie? Is het wel wat?

En ik wil hem dan zelf inbouwen, dus eigenlijk mijn moederbord en alles uit mijn pc overzetten naar de nieuwe. Is dat iets dat ik zelf kan doen? Ik heb geen idee hoe je zo'n moederbord vast maakt en waar je op moet letten...:confused:

Kast en voeding voor € 48,- kan nooit een goede voeding zijn en dat is wel een heel belangrijk onderdeel !!
Ik zou zelf een voeding kopen.

Of gewoon ook de voeding uit je nu goed functionerende kast overzetten als je toch bezig bent een kleine moeite

Hou er trouwens ook rekening mee dat dat schermpje alleen maar functioneert wanneer je moederbord die info ondersteunt!

Laatst bewerkt:
Ik heb nu een voeding van 300 watt, die ik ook bij de kast kocht.
Maar er zijn wellicht problemen met die voeding omdat mijn pc soms niet helemaal opstart en ook mijn muis het soms niet meer doet en zo...

Dus ik d8 zo, dan heb ik meteen een nieuwe voeding :rolleyes:

Hoe weet ik of mijn moederbord dat schermpje ondersteunt?
Ik heb een msi k8mm-v

Dan moet je eerst weten welke info dat schermpje weer zou moeten geven

Tijd en temperatuur geloof ik, en weergave ventilatorsnelheid

Tijd en remperatuur zal geen probleem zijn, ventilatorsnelheid weet ik helaas niet, soms wel, soms niet.

Misschien flauw van mij maar ik weet nu toevallig welke cursus je doet :D

In hoofdstuk 2 van PC Componenten staat van alles over je voeding hè en ook over de form factor en dergelijke. Komt in dit geval best wel van pas :thumb:
Ik weet overigens niet of je al begonnen ben hoor en waar je bent natuurlijk.

hahaha ja dat heb ik gelezen.
Ik moet een ATX form factor hebben iig :D

Dat voeding deel ga ik nog eens overlezen, maar was wel iets van dat het totaal aantal watt niet het belangrijkst was, maar ook het aantal watt dat hij per onderdeel of zo kon leveren.

Maar als je kijkt naar de ampere van de meeste voedingen zie ik toch dat de 12v maar zo'n 16/17 ampere krijgt, terwijl de 5v soms wel 20 tot 30 ampere krijgt:rolleyes:

Ach, ik kan altijd een andere voeding kopen als deze niks is die erbij zit, toch:rolleyes:
Ik vind de kast en het schermpje gewoon echt gaaf :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan