Is dit wel goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Ik heb even op de monitor van men temperaturen en toen kwam ik dit tegen.

G2FM.bmp

Die blauwe pijltjes, wilt dat niet zeggen dat ik die temperaturen moet verlagen?

Dit zijn de temperaturen van men Case en CPU
QWrn.jpg

IS dat allemaal in orde?

Hoi,

Ondanks dat ik geen fan ben van speedfan mankeert er niets aan deze temp volgens mij.
Die pijltje zeggen volgens mij dat de temp volgens speedfan te laag is.

Maar heb je problemen ofzo.

Modag

Hoi,

Ondanks dat ik geen fan ben van speedfan mankeert er niets aan deze temp volgens mij.
Die pijltje zeggen volgens mij dat de temp volgens speedfan te laag is.

Maar heb je problemen ofzo.

Modag

Nee, maar misschien konden er wel problemen van komen.

Weet jij een beter programma voor de fan speed te verhogen of verlagen en de juiste temperaturen te bekijken?

Hoi,

Ik zou niets aan deze temp doen en in de bios kan je de meest juiste temp bekijken.

Modag

Temperatuur verlagen? Ze zijn al zo laag. Wil je ze rond het vriespunt hebben dan?

Kijk eens met PCWIZARD 2008 naar je temps !

Speedfan staat nou niet bekend als een betrouwbaar programma.

Ik vind het laag daarom denk ik dat de temps van Speedfan niet kloppen.
Even kijken met dat andere programma.

Te laag kan niet snel.

Hoi,

Nee hoor volgens mij niet je zou de pc even zwaar kunnen belasten Bv. spel spelen en kijk dan eens wat de temp.doet.
En dan zouden de fans ook harder moeten gaan draaien.
Modag

Maar Motherboard Monitor zegt 34 graden CPU

BIOS zegt dat het mobo nu 25 graden is

Een spel spelen en kijken naar de temp en luisteren of de fan's in je pc harder gaan draaien.

Modag

Een spel spelen en kijken naar de temp en luisteren of de fan's in je pc harder gaan draaien.

Modag

De fans draaie nu al allemaal op 100 procent, en het is maar een Pentium 3tje dus ik speel er geen games op. PS de fans draaien standaart al op 100 procent, is dat el normaal?

Hoi,

Nee hoor geen probleem.alleen veel herrie (maar dat is voor mij altijd een probleem)

Modag

Hoi,

Nee hoor geen probleem.alleen veel herrie (maar dat is voor mij altijd een probleem)

Modag

Pff, herrie ben ik ook gewoon, en ik maak er niets uit. Liever herrie dan een vastlopende pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan