Is dit wel Sasser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

De pc sluit alleen af als er een internetverbinding is (bijv. als MSN opstart). Als ik alle draden van de internetverbinding er uit haal sluit de pc niet af! Is dit wel het Sasser virus?

Ik ben niet helderziend. Kijk hier eens, je kunt daar zelf kijken bij de verschillende varianten of jij die hebt. Maar voor de zeker kun je ook nog even op www.housecall.nl scannen.

Helderziend

Ik ben ook niet helderziend maar probeer een kennis op afstand te helpen! Ik kan dus niet in de pc kijken maar vroeg me alleen af of dit wel het sasser virus is ik dacht dat ie namelijk zo en zo je pc afsloot en weer opstartte, wel of geen verbinding met internet.

HALLO, IK KAN NIET IN DE PC KIJKEN, HELP EEN KENNIS OP AFSTAND ZOALS HIERBOVEN AL VERMELD!!!

En heb je ook geen contact met hem, dan wordt het een moeilijk verhaal om hem te helpen

Je hoeft niet zo te schreeuwen!!!!!!!!!

Wees blij dat er mensen zijn die je willen helpen.

Vraag dan aan die kennis of het bestand er bij staat

Ja sorry hoor maar dat had ik al 2x vermeld. Met die kennis is een drama, die weet nogeneens wat de taakbalk is maar ik wou even weten of dit het virus is zodat ik alvast voorbereidngen kan treffen voordat ik daar heen ga, vandaar.

Laat hem gewoon via start > zoeken > naar bestanden of mappen
Zoeken naar:
avserve.exe
avserve2.exe
SKYNETAVE.EXE

of laat hem eens zoeken naar de aanwezigheid van .exe bestanden met de volgende willekeurige naamstelling: [5 getallen]_up.exe (Locatie : C:\Windows\System32)

Laatst bewerkt:
Bedankt zover, ik ga vanavond telefonisch een poging wagen......... fijn he al die mensen met een pc met de ballen verstand ervan!

Weet je misschien of het uitmaakt of je Ned. of Eng. XP hebt? Of maakt het niet uit welke taal die remover is?

Geplaatst door Jessy27
Weet je misschien of het uitmaakt of je Ned. of Eng. XP hebt? Of maakt het niet uit welke taal die remover is?

Dat doet er niet toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan