is een HD te repareren

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijo55

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2004
Hoi
ik had een vraagje. ik heb diverse HD's liggen waarvanverschillende het gewoon niet doen.(20 en 40) Gieg)
zijn deze dingen op de een of andere manier nog te repareren of moet ik ze maar gewoon weggooien
vr gr Marina

zie eerst eens of je ze juist aansluit.
Aan die brede kabel een ide kabel die is aan een kant rood deze kant moet je naast de voedingskabel van hd hebben.

Hoor je de hd nog rattelen zie je ze in de bios.

Want een hd waar geen partities op zijn gaat windows ook niet zomaar herkennen enzow

is Hd te repareren

Hoi
ten eerste even reageren op jou prive bericht. . ik kon niets meer achterhalen was omdat mn pc er helemaal uitlag na n stroomstoring van het NUON.
heb al een nieuwe cooler moeten kopen maar ben bang dat ik ook een nieuwe processor moet kopen (de pc wil als hij uit is, pas na tig keer weer opstarten.oke ik was dus je e-mail gegevens etc kwijt. maar heb nog steeds belangstelling.
. voor het volgende het zijn een paar schijven die uit mijn dochters hun pc komen omdat de HD"s totaal niet meer reageeerde.in de bios of bij fdisk totaal geen reactie meer ,. (ik denk dat deze schijven en virus of meedere bevatten . ik kan het die meiden(en ik heb er 4) niet vaak genoeg zeggen. houd je pc bij zorg voor een goede beveiling etc etc.maar ja ik zit hier met al die schijven . ii wil ze als ze toch niet meer te maken zijn gewoon weggooien.

. alles is goed aangesloten . de rest werkt ook perfect . alleen die HD's niet
vr gr Marina

Geplaatst door marijo55
Hoi
ik had een vraagje. ik heb diverse HD's liggen waarvanverschillende het gewoon niet doen.(20 en 40) Gieg)
zijn deze dingen op de een of andere manier nog te repareren of moet ik ze maar gewoon weggooien
vr gr Marina

Je kunt hem eens proberen als SLAVE en dan kijken of je toegang krijgt.

hoi
bedankt voor je advies ,maar had ik al geprobeerd ja, geen resutaat. ik denk dat ze echt bij het vuilins kunnen.
vr gr marina

hd te repareren

hoi
oke dan ga ik dit eens uitzoeken.
bedankt
vr gr marina

niet doen als er niets belangerijk opstaat ten eerste je gaat je hd niet terug krijgen alleen maar de bestanden en dit kost enorm veel geld

hd te repareren

hoi
nne er staat niets belangrijks op dus ik gooi ze maaar gewoon weg. ik dacht dat als ze zelf te repareren waren dat het leuke schijfjes voor de kleinkinderen waren . maar ja pech dan .weggoooien die handel . vr gr en allen bedankt
marina

Re: hd te repareren

Geplaatst door marijo55
hoi
nne er staat niets belangrijks op dus ik gooi ze maaar gewoon weg. ik dacht dat als ze zelf te repareren waren dat het leuke schijfjes voor de kleinkinderen waren . maar ja pech dan .weggoooien die handel . vr gr en allen bedankt
marina

Okee geen dank was een genoegen.

Het probleem is als je een hd opendoet dat er zowiezo stof in komt.
En normaal moet het daar stofloos blijven anders gaat ie niet meer goed werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan