Opgelost Is er een alternatief voor Spotnet?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal
Normaliter gebruik ik altijd al jaren Spotnet als browser
Maar door het een of andere malle Microsoft maatregel kan ik nu plotseling niet meer Spotnet installeren, nadat Windows het programma verwijderd heeft.
Is hier wat aan te doen, of is hier een ander alternatief voor?
Met vriendelijke groet
Dukkel

"Maar door het een of andere malle Microsoft maatregel kan ik nu plotseling niet meer Spotnet installeren, nadat Windows het programma verwijderd heeft."

Denk dat je hiermee een verkeerde misvatting maakt, windows verwijderd nooit zelf een reeds geinstalleerde programma. Spotnet is zelfs voor windows een legitieme software.
Mogelijk probeer je nu een versie te installeren die niet van de legitieme website is gedownload en mogelijk schadelijke software/malware bevat.

Hallo @jackall
Dat denk ik niet, want na een schone installatie wan Windows, liet Spotnet zich probleemloos opnieuw installeren.
Zo het kunnen dat Windows bijvoorbeeld éénmaal een programma geweigerd heeft ( in dit geval Spotnet) dat het dáárom niet geherinstalleerd kan worden?
Behoudens als je dus helemaal opnieuw begint, zoals ingeval van een schone installatie?

Waarom kan ik soms na zo'n marteling Spotnet niet meer installeren?
En wat moet ik doen om dát toch weer te kunnen?
Ik kan toch niet elke keer als me dit overkomt, Win11 24H2 opnieuw installeren (ik bedoel een Schone installatie)?

Waar vandaan heb je Spotnet gedownload?
Wat gebeurt er als je dat probeert te installeren?

Alternatief is Spotnet voor het web:

@edmoor
Ik gebruik nog steeds: SPOTNET v.2.0.0.284 VINNY
Heeft het al een paar jaar uitstekend gedaan, en nu na een schone installatie werkt ie toch ook weer perfect.

@edmoor
Ik gebruik nog steeds: SPOTNET v.2.0.0.284 VINNY
Heeft het al een paar jaar uitstekend gedaan, en nu na een schone installatie werkt ie toch ook weer perfect.
Precies wat ik al aangaf in #4, dus geen officiele versie.
Zou verder weinig mogen uitmaken, zou probleemloos moeten draaien met win 10/11
Ik zou persoonlijk terugstappen naar de officiele versie 1.9.0.7, die werkt overigens moeiteloos.

Die V2.0 is op zich al geen offiiciële versie en wie weet wat Vinny er nog mee heeft gedaan.
Gebruik de link die ik in #3 plaatste om de officiële versie te downloaden.

Bijkomend voordeel:
Als er een wachtwoord op een download in Spotnet zit wordt deze uit de NZB gelezen bij het uitpakken en hoef je deze niet zelf te weten en in te geven.

Laatst bewerkt:
Momenteel draait Spotnet v.2.0.0.284 perfect, dus dat laat ik zo tot ik weer problemen krijg.
En dan ga ik Spotnet v1.9.0.7 installeren.
Ik bedank hiervoor allen. 👌

Terug
Bovenaan Onderaan