Is er een belangenorganisatie voor consumenten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PascalS

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2001
Berichten
217
Hallo,

Weet iemand misschien of er een belangenorganisatie is voor consumenten?

Het volgende heeft zich namelijk voorgedaan. Meer dan een jaar viel minimaal vijf keer per uur de verbinding van internet weg. Provider is trouwens Planet. Na nieuwe modems, tig keer de hulp-lijn bellen en mailen, nieuwe bekabeling, nieuwe router...eindelijk iemand aan de lijn gekregen die toegaf dat de snelheidsverhoging die planet had doorgevoerd, de bekabeling van het verdeelpunt naar mijn modem niet aankon. Met als gevolg dat de bitjes zich op een gegeven moment voorbij gingen lopen en dus de verbinding verbroken werd.
Als oplossing kon hij mijn snelheid wel omlaag zetten. Als ik het zo uit mijn hoofd goed herinner, van 3Mb naar 1,5Mb. Maar de grapjassen van Planet laten me wel nog al meer dan zeven maanden abbo betalen voor die 3Mb. En maar niet reageren op mailtjes en/of brieven. Terwijl als je KPN aanschrijft die zich snel uit de voeten maken door te zeggen dat Planet volledig zelfstandig is...uhuh...

Dus kort samengevat, weet iemand waar moet ik zijn voor klachten over de provider?

MvG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan