patrick1003
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 nov 2003
ga me pc verkopen maar wil dan wel dat me hd volledig leeg ... is hier een progje voor?
groetjes
groetjes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ERD Alle gegevens zijn terug te halen behalve als je wipe disk gebruikt...![]()
Dus KillDisk werkt niet volgens jou?![]()
read again![]()
Wat is er in jouw link daarover te lezen dan?
Alle gegevens zijn terug te halen behalve als je wipe disk gebruikt
Daar begrijp ik dus uit dat ALLEEN WIPE DISK zou werken en de rest niet. En dat is dus niet waar!
Onderbouw die uitspraak eens en geef eens een linkje waar die info vandaan komt....
Inderdaad, ik geloof er helemaal niets van, maar goed, jouw dag. Alleen, lees voor de grap dit eens even:
Active@ KillDisk conforms to US Department of Defense clearing and sanitizing standard DoD 5220.22-M. The most secure Gutmann's data destruction method is also implemented. You can be sure that once you clean up with Active@ KillDisk, sensitive information is purged out forever.
ja OK, geen enkele particulier komt er ooit achter dat in bepaalde gevallen data toch terug te halen is, omdat alleen enkele bedrijven dit weten.
Maarja meningsverschil (gebazeerd op feiten)
nee niet echtDus jij noemt de "US Department of Defense" een particulier??
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.