Is er een programma dat....

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanAFCA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2014
Ervoor zorgt dat hij op een site kan inloggen, iets kan kopiëren, en dan ergens anders weer kan plakken. En dat dan automatisch. En als dat niet bestaat, hoe zou ik zoiets kunnen maken?

Dat noemen ze een robot.... veel sites houden daar niet van.... zeker om accounts aan te maken.
Vandaar dat je op een aantal sites een capcha tegenkomt....

Dat noemen ze een robot.... veel sites houden daar niet van.... zeker om accounts aan te maken.
Vandaar dat je op een aantal sites een capcha tegenkomt....

Dit gaat puur om bestanden van een database naar een andere te zetten..Alleen is die beveiligt en moet dat dus nu handmatig

Ik kan mij slecht voorstellen dat inhoud die achter een paswoord zit vrij te verspreiden is en vrij van rechten is.
Klinkt erg als piraterij, daar wil ik mijn medewerking niet aan verlenen.

Ik kan mij slecht voorstellen dat inhoud die achter een paswoord zit vrij te verspreiden is en vrij van rechten is.
Klinkt erg als piraterij, daar wil ik mijn medewerking niet aan verlenen.

Heb het als opdracht van iemand gekregen. Hij is eigenaar van een bedrijf en wilt de bestanden achter zijn site naar zijn eigen database halen. Maar die achter de site kan niet worden geexporteerd worden of iets, dus moet hij alles handmatig doen

...of zoiets... erg vaag allemaal.

Misschien kunnen we hem beter helpen met het backuppen van zijn site.
Als je een site hebt... dan heb je ook een site login/panel. Daar staan vaak opties om dat te doen: MSQL-backup, dan wel ftp gegevens om sites te downloaden (MSQL zou ik apart doen, je weet niet altijd waar die staat.. of je kunt er niet rechtstreeks bij).

...of zoiets... erg vaag allemaal.

Misschien kunnen we hem beter helpen met het backuppen van zijn site.
Als je een site hebt... dan heb je ook een site login/panel. Daar staan vaak opties om dat te doen: MSQL-backup, dan wel ftp gegevens om sites te downloaden (MSQL zou ik apart doen, je weet niet altijd waar die staat.. of je kunt er niet rechtstreeks bij).

Oke bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan