Is er software voor tijd limiet instellen computer gebruik??

• Onderwerp starter Onderwerp starter ej@n
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ej@n

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Als ik iemand met een account in XP SP2 beperkte computertijd wil geven, bijvoorbeeld 2 x per dag 45 min, bestaat er dan software die ervoor zorgt dat deze tijd niet wordt overschreden en windows netjes afsluit??

Volgens mij bestaat er geen optie binnen windows XP pro SP2.

Wie kan mij helpen?

Thnx alvast

Re: Geen software

Geplaatst door docowebmasters
Volgnes ons bestaat er wel een java script voor
gewoon even Googlen

Ja joh, javascript is ook echt een programma opzich he?

--

Kijk eens op: http://www.netnanny.com/ .. dit is alleen voor het internetgebruik, maar volgens mij kan je daar wel tijden mee instellen e.d. En wat moeten kinderen op de pc als internet niet meer werkt ? ;)

Pestpatrol is ook iets dergelijks.
Een digitaal tijdklokje op de modem / router in een afgesloten meterkast?

Had kpn niet zo'n kosten beheers programma.... ooit?

en Workpace? (anti RSI kun je volgens mij ook wel instellen dat je niet meer met de comp mag werken)

Mogelijk is dit progje ook nog een optie: AMP WinOFF
http://www.tucows.com/preview/311308
Description
This utility shuts down Windows computers automatically. You can schedule it to shut down at a specific time, at a timed interval or when the CPU becomes idle. You can set it to shut down, restart, log off, power off, suspend, hibernate and lock computer.

You can also set it to only disconnect the modem. It is password protected and has command line support for batch processes. You can capture desktop or execute program before shut down.

Ik heb een heel erg bruikbaar en overzichtelijk programma gevonden. Precies het programma wat ik zocht, meerder geruiker, aangeven op welke momenten van de dag gebruik gemaakt mag en kan worden van de computer. hoelang het kan en hoeveel ruimte tussen twee sessies, kortom, alles is mogelijk.
Het heet overigens ComputerTime, voor geïnteresseerden heb ik het gepost in a.b.nl
Hiermee is de zoektocht afgerond.

bedankt voor jullie tips!

Hier is de link (één van de vele) van dat progje qua Computer Time Is trouwens wel shareware. Alle eerdere tips zijn gratis.

@ maestro12, dank, werd al wel eens doorgestuurd naar een link uit het archief maar deze pagina kende ik nog niet! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan