is geen geldige win32 toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

fvanmil

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2012
Beste mensen van helpmij.nl

Ik heb 2 laptop staan van HP pavilion G6 met windows 7 home premium en toshiba satellite pro met windwos xp. Beide laptops werken prima todat Toshiba een melding gaf met is geen geldige win32 toepassing. Ik kreeg deze melding bij:
1. computer systeem
2. Configuratiescherm > alle categorie

Het enige wat doet is internet, outlook en deze computer. Ik heb de hele internet gezocht naar oplossingen, er zijn paar adviezen zoals:
1. C:\WINDOWS\repair > kopieer autoexec.nt > C:\WINDOWS\system32 > plakken autoexec.nt > laptop gerestart, geen resultaat en bleef steeds dezelfde melding
2. op safe mode, ik kon geen antivirus downloaden vanwege dezelfde melding.

Ik weet dat mijn Toshiba harddisk formateren en opnieuw installeren, ik hoop dat er andere oplossingen kan vinden.
zo niet, is handig om aantal bestand op usb stick of in de cloud op te bergen.

gr, F. van Mil

ps. sorry voor mijn slecht Nederlands typen.

Bij de melding "is geen geldige win32 toepassing" zal hij ook de naam van het programma geven. Welke is dat?

bijvoorbeeld als ik skype probeer te openen kreeg ik (null) "is geen geldige win32 toepassing" of bij Configuratiescherm wilde ik bij software dingen verwijderen kreeg ook dezelfde melding

waarschijnlijk is er iets beschadigt is het gedeelte van bepaalt hoe windows een *.exe bestand opent. "is geen geldige win32 toepassing" is voornamelijk een fout wat bij windows 32 bit executables voor komt.

Je kan altijd systeemherstel proberen.

als ik een systeemherstel probeer dan ik kreeg weer hetzelfde melding
ik weet dat manier via boot een systeemherstel kan uitvoeren, maar ik heb niet zo veel ervaring met windows xp.
Hoe moet ik systeemherstel via boot gaan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan