Is het een beetje mooi? (computer website)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik probeer zonder in te loggen op je deel met uploaden enzo te komen, dan krijg ik dit:

Deze webpagina bevat een omleidingslus.

De webpagina op http://www.computall.nl/index.php/gebruikers-uploaddownload/gimp-creaties.html heeft geleid tot te veel omleidingen. Dit probleem wordt mogelijk opgelost als u uw cookies voor deze site wist of cookies van derden toestaat. Zo niet, dan is het mogelijk een serverconfiguratieprobleem en geen probleem met uw computer.

Hier zijn enkele suggesties:
Deze webpagina later opnieuw laden.
Meer informatie over dit probleem.
Meer informatie over deze fout

Logisch, want je moet ingelogd zijn, maar als ik dan terug ga dan zie ik dit:

Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd
Niet bevoegd

Misschien kan je een pagina maken, zodat het er iets duidelijker staat zoals: Voor dit onderdeel van de website moet je ingelogd zijn. Klik hier om in te loggen. Klik hier om te registreren.

Edit: Ik krijg het ook op je andere pagina's bij: Gebruikers upload/download
Ook al ben ik dan ingelogd staat er wel een aantal keer dat: Niet bevoegd. En ik zie wel de knoppen: Downloads home, document zoeken, en Bestand toevoegen.

Ik kan deze 2 pagina's van gebruikers upload/download wel bekijken:
http://www.computall.nl/index.php/gebruikers-uploaddownload/server-maken-tutorials.html
http://www.computall.nl/index.php/gebruikers-uploaddownload/website-bouw-tutorials.html

maar de andere schijnen teveel omleidingen in te zitten... Even werken maar het komt vast wel goed!

Laatst bewerkt:
@stormbreaker
Ik zit bij telfort aan een ISDN contract vast tot oktober vreselijk!!

@luuknl
Ik ben bezig met zoeken waar die melding staat en ik zet vanmiddag alles naar een webhosting over want ik denk dat 2.5 gb ruimte voor een paar maanden nog wel moet lukken.

@stormbreaker
Ik zit bij telfort aan een ISDN contract vast tot oktober vreselijk!!

@luuknl
Ik ben bezig met zoeken waar die melding staat en ik zet vanmiddag alles naar een webhosting over want ik denk dat 2.5 gb ruimte voor een paar maanden nog wel moet lukken.

Ok, wel handig, zo hea?! al ik un account heb en fout(meldingen) doorgeef?:P
maar ik kreeg het later niet meer. En na nog eens refreschen wel. Maar het is ook niet altijd dezelfde hoeveel hij:
Niet bevoegd.
Want soms staat het er echt 20 keer en anders maar 6?!

Ik heb nog wat tips:
Maak het zoekveld even hoog als de zoekknop.
Maak de rand van de zoekknop iets lichter
Maak de achtergrondafbeelding 1px breed, en voeg deze css toe:
Code:
background-repeat:repeat-x;
Het windows 7 teken kan je dan in een losse afbeelding zetten en als achtergrond instellen bij een andere div. Dan ziet het er ook goed uit op een breed scherm en heb je weer wat bytes bespaard.
Page-BgSimpleGradient.jpg kan je ook 1px breed maken en Sheet-v.png 1px hoog.
Wat is het verschil tussen Page-BgTexture.jpg en Page-BgGradient.jpg?
Sheet-c.png kan je 1px bij 1px maken.
nav.png kan 1px breed zijn.
Denk nog eens na over de header.
Lijkt het blauw een beetje op game-maker.nl?
(Ik denk dat je die site wel eens gezien hebt omdat je ook tuts over game maker wilt maken)

Verder ziet het er goed uit.

@alle reacties
Ik heb een nieuwe template gemaakt omdat dit net iets moderner lijkt. Ook heb ik het gebruikers up/download weg gehaald en ga ik naar een goed script daarvoor opzoek.
Gr

Hallo,

Je site is flink vooruit gegaan. Erg leuk, maar ik snap er niks van, van het download/upload gebeuren. Ik dacht dat mensen toturails konden maken en uploaden,om zo een enorme database te maken (zoals wikipedia, maar dan met computerhandleidingen) .

Ik zou zeggen maak een extra menu knop met Handleidingen of Toturails.

@iedereen
Eindelijk is het zover, vandaag is het langverwachte upload/download concept online gegaan. Iedereen kan nu via een simpel forumulier (zonder in te loggen) een bestand toevoegen aan onze website :D dus geen account benodigd en als iemand nog categoriën weet voor de tutorials of een ander concept voor de website dan willen wij dit graag horen.
Gr

De beveiligings tutorial of niet?:P die is wel goed btw heb hem even gelezen! (heb je hem ook in een word bestandje)

Nee heb hem jammergenoeg niet (meer) in .doc(x)

Ik zal als ik zin (tijd) heb meer maken. (trouwens die handleiding had ik al een tijd geleden gemaakt, en nu ik hem bekijk zitten er wel een paar zinsopbouwfoutjes in)

Wat je moet doen is nog een knop maken in het Up/down menu een nieuwe knop maken met "Software" want er zitten nu allemaal konijnen in het toturail gedeelte software te posten ;)

@lord staat nu op;)
Ook kan ik over 1a2 maanden overschakelen op een ander internetabbonement via de gewone kabel 30mb down/3mb upload maar het kan ook zijn dat ik 60mb down/6 mb upload doe.
Gr

Bestaan er niet speciale uploadabbo's? zou eens informeren bij je provider anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan