Is het mogelijk om 2 agenda's samen te voegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Eerst heb ik altijd een nokia 6310i en daarna een 6230i gehad, deze synchroniseerde ik altijd met mijn outlook. Nu heb ik een HTC touch en die heeft een eigen agenda aangemaakt. Is het mogelijk om deze samen te voegen in Outlook. Veel dingen zoals verjaardagen staan dus alleen in de agenda van de Nokia's kan dat samengevoegd worden?
Ik werk met Outlook 2007
Gr,
Sjors

Eerst heb ik altijd een nokia 6310i en daarna een 6230i gehad, deze synchroniseerde ik altijd met mijn outlook. Nu heb ik een HTC touch en die heeft een eigen agenda aangemaakt. Is het mogelijk om deze samen te voegen in Outlook. Veel dingen zoals verjaardagen staan dus alleen in de agenda van de Nokia's kan dat samengevoegd worden?
Ik werk met Outlook 2007
Gr,
Sjors

Je kunt toch met Activesync je gehele outlook synchroniseren wat agenda-items betreft? Waarom zou je dan een tweede agenda willen behouden? Ik zou zeggen; zet je verjaardagen en alles wat in je Nokia staat wat je in je Touch wilt hebben gewoon naar Outlook (dan zet Activesync het wel in je Touch).

Laat me weten als dit niet je vraag beantwoord?

Mijn nokia had ik eerst met mijn outlook gesynchroniseerd. Toen heb ik op mijn andere pc de backup geplaatst nadat ik daar outlook op had geïnstalleerd. Na een tijd kreeg ik de touch en die ging ik via activesync synchroniseren. Toen heeft outlook een extra agenda aangemaakt. Ik wil ook alleen die agenda die ik nu voor mijn touch gebruik bijhouden. Die 'oude' agenda krijg ik niet in die andere geplaatst, waarschijnlijk komt dat omdat de verjaardagen niet aan de personen waren gekoppeld in de Nokia. Bij de touch moet dat wel. Het lijkt mij wel logisch dat die verjaardagen vanaf de nokia als een soort dagactiviteit in de touch geplaatst moeten kunnen worden. Dat is me dus nog niet gelukt :confused:

Mijn nokia had ik eerst met mijn outlook gesynchroniseerd. Toen heb ik op mijn andere pc de backup geplaatst nadat ik daar outlook op had geïnstalleerd. Na een tijd kreeg ik de touch en die ging ik via activesync synchroniseren. Toen heeft outlook een extra agenda aangemaakt. Ik wil ook alleen die agenda die ik nu voor mijn touch gebruik bijhouden. Die 'oude' agenda krijg ik niet in die andere geplaatst, waarschijnlijk komt dat omdat de verjaardagen niet aan de personen waren gekoppeld in de Nokia. Bij de touch moet dat wel. Het lijkt mij wel logisch dat die verjaardagen vanaf de nokia als een soort dagactiviteit in de touch geplaatst moeten kunnen worden. Dat is me dus nog niet gelukt :confused:

Verjaardagen komen naar mijn weten niet standaard als item in je agenda. Verjaardagen zijn een speciale dag, berekend op het 'birthday'-veld dat uiteraard gekoppeld is aan personen. Wil je deze dagen toch in je agenda laten verschijnen, dan kun je gebruik maken van bijv. "SPB Diary", echter wel commercieel. Als je dus consistent de birthday's van personen invult en je gebruikt deze tool dan ben je klaar.
Je kunt uiteraard ook alle verjaardagen handmatig invoegen als 'appointment' en die jaarlijks terug laten komen, maar dat wil je vermijden, want elke echt afspraak die je op die dagen hebt zal 'conflicterend' zijn, dat is natuurlijk onzin.

Succes!

Ik zal het van de week gaan testen. In ieder geval bedankt.
Gr, Sjors

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan